Companii

Peste 2,7 mil. hl de băuturi livrate prin Stockday, platforma de comerț online B2B deținută de HEINEKEN România și Coca-Cola HBC România

12 apr. 2023 3 min

Peste 2,7 mil. hl de băuturi livrate prin Stockday, platforma de comerț online B2B deținută de HEINEKEN România și Coca-Cola HBC România

Reading Time: 3 minute

La doi ani de la intrarea companiei Coca-Cola HBC România în acționariatul platformei de comerț online B2B, dezvoltate de HEINEKEN România, Stockday anunță peste 740.000 de comenzi și peste 2,7 milioane de hectolitri de băuturi livrate cu succes.

Platforma Stockday se adresează clienților din HoReCa și din retailul tradițional și, în prezent, asigură distribuția tuturor produselor din portofoliile HEINEKEN România și Coca-Cola HBC România, în București și alte 10 județe, cu o creștere în volum de 53% și a numărului de clienți deserviți de 9% comparativ cu 2021.

În 2021, Coca-Cola HBC România a intrat în acționariatul platformei de comerț online B2B, prin achiziționarea de la HEINEKEN România a unui pachet de acțiuni, reprezentând jumătate din capitalul social al societății Stockday.

Virunga Deciu Stockday

”Parteneriatul încheiat acum doi ani a consolidat poziția platformei Stockday pe piața de FMCG din România. Cele două portofolii puternice și complementare, pe care clienții noștri le au la dispoziție pe o platformă unică, reprezintă un avantaj considerabil pentru aceștia într-o perioadă în care eficientizarea resurselor de timp și rapiditatea livrării sunt elemente cheie în succesul unei afaceri.”

Virunga Deciu, General Manager, Stockday

Pornind de la noua realitate a pieței și tendințele de digitalizare, parteneriatul a fost lansat cu scopul de a eficientiza și îmbunătăți activitatea de distribuție a produselor către clienții din retailul tradițional și HoReCa.

Disponibilă 24/7, platforma online le oferă clienților acces direct la peste 60 de mărci de bere, cidru, băuturi răcoritoare carbonatate, sucuri, apă, energizante, ceaiuri, cafea și premium spirits, la campanii și promoții, precum și eficientizarea proceselor end-to-end derulate de clienți.

Jovan Radosavljevic Coca Cola HBC Romania

”Stockday reprezintă un pilon important pentru viziunea noastră de a fi partenerul de băuturi 24/7 al clienților noștri. Parteneriatul încheiat în urmă cu doi ani are o contribuție semnificativă la consolidarea acestei viziuni prin valoarea adăugată oferită clienților noștri, care au oportunitatea de a beneficia de toate avantajele acestui instrument digital, în special în ceea ce privește evaluarea și îmbunătățirea performanțelor proprii.”

Jovan Radosavljevic, General Manager, Coca-Cola HBC România

Stockday vine în întâmpinarea clienților din HoReCa și retailul tradițional cu oferte personalizate. Totodată, clienții au vizibilitate asupra stocurilor disponibile, care sunt actualizate în timp real, și beneficiază de livrări complete, realizate la timp. Mai mult decât atât, este un instrument care îi ajută să monitorizeze cu ușurință situația comenzilor, plăților și facturilor lor.

Dan Robinson HEINEKEN Romania

”Pentru noi, HEINEKEN România, unul dintre principiile care ne ghidează activitatea este menținerea clienților și a consumatorilor în centrul businessului nostru. În permanență, căutăm modalități noi pentru a oferi produse și servicii inovatoare, de cea mai bună calitate. Astfel, încă de acum 6 ani, inspirați de tendința de digitalizare și creșterea comerțului electronic, am creat un instrument unic în industria locală de FMCG – platforma Stockday, pe dezvoltarea căreia mizăm în continuare.”

Dan Robinson, Managing Director, HEINEKEN România

Planurile de dezvoltare ale platformei Stockday implică includerea de noi funcționalități, cu obiectivul ca, pe termen lung, Stockday să devină un ”one stop shop”, prin extinderea portofoliului cu produse de la mai multe companii.

Dezvoltată în 2017 de către HEINEKEN România, platforma Stockday reprezintă un nou tip de route-to-market, online, care răspunde tendinței ascendente de digitalizare. Prin intermediul platformei, clienții au acces direct la produsele din portofoliile celor 2 producători și pot beneficia de diferite campanii și promoții. Platforma este un instrument disponibil 24/7, care are drept beneficiu principal eficientizarea proceselor end-to-end derulate de client: efectuarea comenzilor, vizualizarea stocurilor disponibile, acces la campanii și promoții speciale, efectuarea de plăți online, vizualizarea statusului comenzilor.

Array

Articole pe aceeași temă: