Brand Focus PR

Tudor Communication lansează un concept de evenimente de educație în comunicare

16 oct. 2019 < 1 min

Tudor Communication lansează un concept de evenimente de educație în comunicare

Reading Time: < 1 minut

Într-o lume însetată de de informații oneste, relevante și cu impact, Tudor Communication pornește o campanie de promovare a comunicării cu valoare de informație. Astfel, agenția de PR lansează “Brands That Value”, singurul concept de evenimente privind educația în comunicare. Dezbaterile vor analiza procesul de comunicare privit din perspectiva jurnaliștilor, PR și marketerilor și directorilor de companii care se reunesc în cadrul evenimentului.

Primul eveniment Brands that Value se va desfășura la Arcub Gabroveni, în data de 29 octombrie, începând cu ora 18.00. În calitate de speaker, vor urca pe scenă americanul Matthew K. Cross, jurnaliștii Lucian Mîndruță și Paula Rusu și antreprenorii Ionuț Budișteanu și Mihai Pasti. 

“Social media este foarte importantă în comunicare, dar nu este și nu va fi totul. Mijloacele de comunicare tradiționale încă funcționează și trebuie adaptate și reinventate. Fără o bază corectă și o abordare comună, pornind de la nevoile principalilor actori, rezultatele vor avea întotdeauna de suferit. Ne propunem să găsim soluții, știm că e cu bătaie lungă, dar toate persoanele cu care am vorbit deja, indiferent că sunt jurnaliști sau reprezintă o companie, sunt foarte interesate în a găsi un limbaj comun”, a spus Mihaela Raluca Tudor, CEO, Tudor Communication. 

Tudor Communication a fost recunoscută de curând drept cea mai performantă agenție de PR, în categoria cifră de afaceri sub un milion de euro, la ediția din 2019 a PR BIZ Awards. Totodată, Tudor Communication a urcat anul acesta până pe poziția 17, în topul celor mai performante 30 de agenții de PR, cu o cifră de afaceri de 272.425 de mii de euro în 2018. 

Foto: © Kiosea39 | Dreamstime.com

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: