Companii Stiri

100.000 de romani au acceptat Marea Provocare

17 sept. 2015 < 1 min

100.000 de romani au acceptat Marea Provocare

Reading Time: < 1 minut

Intr-o initiativa fara precedent in Romania, Pepsi a invitat romanii sa descopere gustul de cola preferat. Sub sloganul „Accepta Marea Provocare Pepsiˮ, cea mai mare campanie de activare a brandului de pana acum a reunit 100.885 de participanti, din care 61,9%* au ales, pe nevazute, gustul Pepsi.

In cadrul campaniei, Pepsi a desfasurat 270 de activari in perioada iunie – august 2015, in marile orase din Romania, in statiunile de vacanta de la mare, dar si la cele mai importante festivaluri de film si muzica din tara.

Activarile Pepsi au fost vizibile prin standuri special amenajate, la care consumatorii au fost invitati sa guste pe nevazute doua bauturi de tip cola si sa aleaga gustul care le place mai mult.

Activarile „Accepta Marea Provocare Pepsiˮ fac parte din campania globala Pepsi Challenge, lansata in Romania la inceputul lunii aprilie 2015. Pe parcursul a trei luni, fanii Pepsi au fost provocati sa experimenteze viata participand la o serie de provocari saptamanale si lunare comunicate pe site-ul www.acceptaprovocarea.ro.

Echipele care au implementat si comunicat campania „Accepta Marea Provocare Pepsi ˮ sunt compuse din:

Pepsi: Calin Clej (Marketing Director, PepsiCo Greater Balkans Beverages & South Eastern Europe Franchise), Adriana Nestoriuc (Marketing Manager CSD & Juices, PepsiCo Romania), Adrian Baban (Trade Marketing Manager), Mihaela Velciu (Category Management and Special Channels Associate Manager Beverages & Snacks), Ana-Maria Nastase (PR Specialist).

Livada Advertising: Adi Mitoi (Project Coordinator), Miruna Canari (Project Manager).

On the Line: Horea Marc (Project Coordinator).

Arena Events: Razvan Bularca (Events Manager), Ana Maria Pascaru (Project Coordinator), Darius Patriche (Implementation Manager).

Golin: Irina Roncea (Director), Alina Stefan (Manager), Teodora Ieseanu (Media Associate), Raluca Duta (Chief of the Bridge™), Andra Iazageanu (Digital Specialist).

Graffiti BBDO: Gabriel Mihailescu (Group Creative Director), Iulia Soare (Copywriter), Marian Matei (Graphic Designer),  Andreea Balta (Senior Account Executive), Delia Arghir (Account Director) si Liviu Isop (AV Producer).

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: