Interviuri Marketing

Mihaela Mitu: in 2016 ne axam pe comunicare integrata si branding

6 ian. 2016 3 min

Mihaela Mitu: in 2016 ne axam pe comunicare integrata si branding

Reading Time: 3 minute
Mihaela Mitu_6488-1
Mihaela Mitu, Managing Director, 4AcePR / foto: Vali Mirea

Mihaela Mitu conduce 4AcePR, o agentie de comunicare integrata care in toamna anului trecut a trecut printr-un proces de rebranding ce a insemnat o noua identitate vizuala si o echipa de consultanti extinsa. Despre schimbarile din agentie si bilantul anului care tocmai s-a incheiat, Mihaela Mitu vorbeste intr-un interviu acordat Biz.

De ce a fost nevoie de un rebranding si in ce a constat acesta?

Rebranding-ul a reprezentat o “oficializare” a schimbarilor naturale aparute in ultimii ani in perceptia mea si a echipei asupra serviciilor de PR, precum si in relatia dezvoltata cu clientii agentiei. Si aici ma refer la cresterea ponderii serviciilor integrate pe care le oferim clientilor in defavoarea celor punctuale, precum si mixul de consultanta in comunicare, consultanta in marketing si chiar de business. In cei 13 ani de activitate, am avut foarte mult de invatat de la fiecare dintre clientii nostri, atat multinationale, cat si mai ales de la antreprenoriate, si aceasta deschidere a clientilor ne-a permis sa ne dezvoltam abilitatea de a deveni consultanti in adevaratul sens al cuvantului si de a urmari de fiecare data impactul pe care serviciile noastre il au asupra business-ului pe termen lung. Rebrandingul a insemnat o noua pozitionare a serviciilor, prin punerea accentului pe cercetare si  pe obiectivele cuantificabile, care pot fi urmarite in timp si schimbarea identitatii vizuale si a sloganului. Asadar, pozitionarea “communication beyond borders” vine sa sublinieze atat depasirea PR-ului clasic, prin integrarea tool-urilor de marketing, cat si abilitatea de a adapta cu usurinta la piata locala tendintele de pe piata internationala, prin apartenenta la PR Network, retea de agentii independente din intreaga lume.

Ce schimbari au intervenit in 2015 n structura echipei si la nivel de management?

Echipa noastra numara opt oameni, iar in 2015 am mentinut constanta structura departamentelor – PR, BTL, Creatie&Branding, New Business. Cel din urma reprezinta o noutate si a venit natural, dat fiind ca o analiza a pietei ne-a aratat un potential imens, existand foarte multe companii care au nevoi de comunicare pe care inca nu le-au identificat sau nu le-au raspuns corespunzator. Chiar si in faza de ofertare a noilor clienti am alocat resurse considerabile pentru cercetari amanuntite ale pietei si a targetului. Motivul este simplu, nu mai exista oferte standard de promovare, si suntem constienti de timpul investit in cercetare si dezvoltarea propunerilor de strategie, insa este in favoarea clientului, care primeste solutii extrem de personalizate, dar si a noastra pentru ca prin alegerea tool-urilor potrivite putem garanta rezultate.

Care este portofoliul vostru de servicii si clienti la ora actuala?

Portofoliul nostru include servicii de PR, BTL, Online&social media, creatie, productie, branding, cel din urma fiind un serviciu dezvoltat in ultimii ani, odata cu internalizarea serviciilor de creatie. Expertiza noastra in branding a crescut semnificativ in aceasta perioada, implementand proiecte pentru domenii precum FMCG (ciocolata, vinuri, conserve), HoReCa, servicii financiare si consultanta de business, servicii postale etc.

Printre clientii actuali ongoing se numara: ARMACO Distributions, Atentie!, Crama Mennini, Dulce by Paula, Elian Solutions, Eurosender, Falcon Electronics, Restart, Collezioni., Stein Bestasig. Lor li se alatura clientii cu care lucram pe proiecte punctuale (evenimente de presa, consultanta social media, campanii de promovare online, proiecte de branding etc).

Ce zone de dezvoltare vizati pentru 2016?

In 2016 ne vom axa pe solutiile de comunicare integrata, dar si pe serviciile de branding. Mizam pe faptul ca putem oferi o solutie completa – o strategie care sa includa pe langa branding si directiile de promovare ulterioare care sa sustina acest proces.  Daca in ultimii ani s-a vorbit foarte mult despre nisare, noi vorbim clientilor si despre nevoia de integrare – un proces de branding/rebranding nu poate fi niciodata unul izolat, iar in momentul in care toate serviciile adiacente sunt oferite de o singura entitate apare avantajul de a avea o umbrela comuna prin care fiecare activitate conduce spre aceleasi obiective, fie ca ne raportam la awareness, sau la vanzari.

Cu ce bilant incheiati 2015?

Am incheiat anul 2015 cu o cifra de afaceri de 430.000 euro.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: