Companii Stiri

15 ani de la primul iaurt Danone in Romania

16 mai 2014 2 min

15 ani de la primul iaurt Danone in Romania

Reading Time: 2 minute

Povestea Danone Romania a inceput in anul 1996, cand francezii au achizitionat fosta unitate Miorita Fundeni, care, pe atunci nu mai era functionala. Dupa o investitie initiala de 18 milioane de dolari in reabilitatea si echiparea cu linii moderne de fabricatie a unitatii din Bucuresti, in data de 15 mai 1999 de pe portile fabricii au iesit primele iaurturi Danone, comercializate sub brandurile “Natural” si “Delicios”. La doar un an de la lansare, Danone Romania devenea lider de piata in categoria lactatelor proaspete, iar astazi unul din doua iaurturi consumate in tara este produs de grupul francez. Dar, prezenta Danone in Romania inseamna mai mult decat procesarea laptelui in iaurt. Pe langa aportul asupra mentinerii sanatatii, prezenta Danone in Romania are si un puternic impact economic. Investitiile in operatiunile din Romania de-a lungul celor 15 ani, s-au ridicat la mai bine de 300 de milioane de lei. De asemenea, prezenta francezilor se poate traduce printr-o contributie semnificativa la crearea noilor locuri de munca, la dezvoltarea fermelor romanesti  si a retelei logistice, Danone fiind prezent in peste 10.000 de magazine din toata tara. Mai mult, grupul a ajutat la sustinerea proiectelor sociale si comunitare, a avut contributii importante prin taxele si impozitele platite catre statul roman, care se ridica la 235 de milioane de lei in ultimii 15 ani. Prin programele de sprijin pentru micii si marii fermieri, peste 22 de milioane de lei au fost investite in dezvoltarea productiei autohtone de lapte.   

Cu-strat-de-fructe

 

“Am toate motivele sa fiu mandru de cei 15 ani de reusite aici, in Romania”, spune Dieter Schulz, director general al Danone pe Romania, Bulgaria, Grecia si statele din regiunea Adriaticii. “Am parcurs un drum lung de la primul iaurt produs in 1999. Prin munca multa, investitii continue si pasiunea pentru cele mai bune iaurturi de pe piata am reusit sa ajungem lider in categoria iaurturilor. Fabrica noastra are cea mai buna performanta europeana, folosim cel mai bun lapte de la fermele romanesti si brandurile noastre sunt alegerea preferata pentru romanii de toate varstele. Dar, cel mai mult sunt mandru de echipa Danone Romania – pasiunea pentru iaurt si calitate este o inspiratie si face parte din fiecare dintre iaurturile noastre. Privesc spre viitor cu incredere in oamenii nostri, in puterea noastra de inovatie si in angajamentul nostru de a contribui ca Romania sa fie o natiune care se bucura de mai multa sanatate”, adauga Dieter Schulz.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: