Start înscrieri pentru Top Social Brands 2017

Biz deschide înscrierile pentru TOP SOCIAL BRANDS, ediția din 2017. Astfel, pentru al nouălea an consecutiv, toți cei interesați să înscrie un brand o pot face prin completarea chestionarului din acest link și trimiterea via email la adresa: biz@revistabiz.ro, până la data de 25 aprilie.

La fel ca în edițiile anterioare, Top Social Brands va rezulta în urma ponderării a trei clasamente preliminare: Topul ZeList (apariții și viewership) – (30%); Topul rezultat în urma voturilor exprimate de specialiști din agenții digitale, specialiști online și bloggeri (30%); Topul realizat de revista Biz (40%)

Criteriile de selecție țin  cont de activitățile desfășurate de branduri în social media în intervalul 30 aprilie 2016 – 30 aprilie 2017.

Activitățile de social media ce vor fi analizate: Blog de companie / blog de brand; campanii pe bloguri (bannere, postări, teste, blogger ambasadors, endorsare pe bloguri, proiecte speciale cu bloggeri); campanii cu videobloggeri; pagina de Facebook; aplicații Facebook; cont de Twitter; cont de companie pe LinkedIn; cont YouTube;cont Google+; cont Instagram; activități de brand (promovare, interactiune, customer care) în noi rețele sociale (Snapchat, Periscope, WhatsApp; campanii de promovare sau endorsement pe paginile de Facebook ale unor celebrități; campanii de advertising (paid media) în rețele de socializare de nișă și aplicații mobile (Shazam, Instagram, Twitter, Foursquare, Flipboard); proiecte speciale video (conținut dedicat pentru YouTube sau Facebook sau transmisiuni Live pe websites, parte din campanii de promovare); site cu user generated content; inițiator / sponsor la evenimente dedicate blogosferei sau promovării prin social media; customer care / customer relationship în social media (pe Facebook, forumuri, căutări pro-active pe forumuri); activități de recrutare prin social media; monitorizare activă a social media (menționarea instrumentelor folosite); alte conturi de social media (Pinterest, Flickr, Wikipedia, Snapchat, Tumblr etc) sau alte activitati in afara celor mentionate mai sus:

Nu vor fi incluse în analiză branduri media sau activități de autopromovare desfășurate de agențiile de comunicare.

Rezultatele clasamentului care reflecta gradul de implicare a brandurilor în social media vor fi anunțate în cadrul conferinței Top Social Brands 2017.  

Rezultatele Top Social Brands 2016, aici.