UM Romania, Media Agency of the Year la Eurobest

McCann Worldgroup Romania a castigat titlul de Media Agency of the Year cu UM Romania, un Grand Prix, trei trofee de aur, trei trofee de argint si un trofeu de bronz la editia de anul acesta a Eurobest

Campaniile castigatoare sunt:

Grand Prix cu Campania “Bunici de duminica”, pentru Vodafone (in Categoria Promo & Activations);

Trofeu de aur cu Campania “Pay With Blood”, pentru Untold Festival (in Categoria Media) ;

Trofeu de aur cu Campania ”Distractie cu bani putini”, pentru KFC (in Categoria PR);

Trofeu de aur in una dintre cele mai importante categorii ale festivalului – Creative Effectiveness, cu campania “Ghita Ciobanul”.

De asemenea, campania “Pin the Pink”, dezvoltata pentru Fundatia Renasterea, a castigat un trofeu de argint, campania “Bunici de duminica” a mai castigat 3 trofee de argint iar campania “Pay With Blood” a mai castigat un trofeu de bronz. La toate acestea se adauga alte 3 nominalizari.

Anul acesta, McCannn a castigat si trei premii la Cannes Lions si 10 premii la Golden Drum.

La nivel de retea, McCann Worldgroup a castigat 1 Grand Prix, 6 trofee de aur, 13 trofee de argint, 7 trofee de bronz si alte 14 de nominalizări.