Au inceput inscrierile pentru Internetics 2013

<p> Inscrierile in competitia celei de-a XIII-a editii <a href=”http://www.internetics.ro”>Internetics</a> au loc in perioada 17 iulie – 30 august 2013. Jurizarea proiectelor inscrise in competitie se face in septembrie, iar evenimentele Internetics 2013 vor avea loc in luna octombrie, in Bucuresti.</p> <p>  </p> <p> Proiectele vor putea fi inscrise in cele 3 categorii de concurs: Websites, microsites and blogs promoting brands, Online Media and Tools si Interactive Campaigns (Digital Component of an Integrated Campaign sau Digitally Led Campaign), prin completarea formularului in limba engleza, accesibil online, pe siteul <a href=”http://www.internetics.ro”>www.internetics.ro</a>.</p> <p>  </p> <p> Sectiunile de produse si servicii din categoriile Websites, microsites and blogs promoting brands si Interactive Campaigns au fost reorganizate.</p> <p>  </p> <p> Juriul competitiei va acorda Premiul Special Pentru Web Design unei lucrari inscrise in categoria “Site-uri, microsite-uri si bloguri de promovare”, iar The Institute va acorda cele 3 distinctii pentru companiile si agentiile ce prezinta rezultate de exceptie in cadrul concursului:</p> <p>  </p> <p> <strong>Most Creative Client of the Year</strong> – distinctie acordata clientului cu cea mai creativa prezenta online.</p> <p> <strong>Online Innovation of the Year</strong> – distinctie acordata unui proiect din concurs pentru inovatie in online.</p> <p> <strong>Best Newcommer</strong> – distinctie acordata unei agentii care participa pentru prima data in competitia Internetics si se remarca prin rezultate de exceptie.</p> <p>  </p> <p> Juriul Internetics 2013 reuneste 19 specialisti in marketing online: Robert Anghel – Digital Marketing Manager, ING Romania, Ana Bulgar – Senior Advisor to the CEO, Petrom, Bogdana Butnar – Industry Manager, Google Romania, Calin Clej – Marketing Manager,  PepsiCo, Mihai Dobre – Social Media Manager, Orange,  Oana Ene – User Experience and research specialist, Romtelecom E Business Division, Cosmin Ghinea –Director de Dezvoltare, Mediafax Group, Dragos Gurarosie – Executive Director, Starship Media, Ciprian Stefan Istrate – Global Marketing Director, Bitdefender, Victor Kapra –  Consultant Online independent si jurnalist freelancer, Andrei Lascut – Brand Manager, Grolsch, Stefan Liute – Co-fondator si Strategy Director, Storience,  Lucian Nistoroiu – Online Manager, Doncafé, Dragos Novac – CEO si Co-fondator Metropotam Group, Cosmin Preda – Sales Manager, Internet Business Unit ProTV, Mihaela Stanoiu – Marketing Manager, Samsung,  Ioana Teodorescu – Senior Brand Manager Procter & Gamble Balkans MDO, Bogdan Toacse – Marketing Manager Home Care, Unilever SCE, Alin Zainescu – Business Development Manager, TradeAds Interactive; si va fi condus de un presedinte din afara industriei din Romania.</p> <p>  </p> <p> Premiul pentru Web Design va fi ales de catre un juriu dedicat, format din: Eugen Erhan si Tudor Muscalu- Designeri si Fondatorii Fredo & Pid’Jin, Ciprian Badalan – Senior Brand Designer Brandient, Radu Ceuca – UI Designer & Founder SuperOkay  si Stefan Lucut – Graphic Designer.</p> <p>  </p> <p> Membrii juriului vor urmari o serie de criterii, precum: conceptul si strategia, integrarea in strategia de comunicare a brandului, eficienta, design-ul, interactivitatea sau continutul.</p> <p>  </p> <p> Competitia este deschisa agentiilor si diviziilor de online, dar si companiilor care dezvolta proiecte in zona digitala ori sunt beneficiari ai lucrarilor.</p>