fbpx
Marketing Topuri & Studii

Brandurile campioane in Top Social Brands 2015

15/05/2015

Brandurile campioane in Top Social Brands 2015

Vodafone, Samsung si Coca-Cola ocupa primele trei pozitii in editia de anul acesta in Top Social Brands, clasamentul realizat de revista Biz, care reflecta gradul de implicare si vizibilitatea brandurilor prezente in social media din Romania. Ele sunt urmate de Telekom, Lidl, KFC, Avon, McDonald’s, L’Oreal si Pepsi.

Rezultatele studiului au fost anuntate in cadrul conferintei Top Social Brands, eveniment care a avut loc vineri, 15 mai, la Howard Johnson Grand Plaza Hotel din Bucuresti.

Layout 1

 

Topul reuneste 75 de branduri active in social media, din peste 100 de companii inscrise. Campionii social media din Romania au avut cele mai bune campanii si cel mai coerent mix de comunicare, pentru clientii lor.  Pe parcursul anului trecut, acestea au integrat cele mai de impact strategii si mijloace de comunicare ale momentului. Creativitatea, constanta si retelele sociale cu mesaje relevante si de impact, au facut diferenta intre brandurile selectate si concurenta.

“Anul acesta am avut cel mai mare numar de inregistrari pentru studiul Top Social Brands. Se constata o puternica dorinta de afirmare a brandurilor cu activitate in social media. De asemnea, pentru prima data in opt ani, avem si companii mari, consacrate, care au iesit din top, dar si un numar mare de new entry, branduri care, desi au intrat mai tarziu in universul social media, vin cu entuziasm si reusesc sa se impuna prin originalitate si strategii coerente. a declarat Marta Usurelu, redactor sef si actionar majoritar al revistei Biz.

Top Social Brands 2015 este rezultatul unei analize complexe a activitatilor desfasurate de brandurile active in social media, in intervalul 1 ianuarie 2014 – 31 ianuarie 2015. 

In analizarea brandurilor au fost luate in calcul toate tipurile de activitati care pot fi desfasurate pentru promovarea in social media: blog de companie / blog de brand; campanii pe bloguri; pagina de Facebook, campanii pe Facebook; Facebook Ads; aplicatii pe Facebook; cont de Twitter; campanii pe Twitter; profil actualizat pe Wikipedia; cont Flickr; cont YouTube; cont Google+, cont Instagram; cont Pinterest, spoturi virale; site-uri de user-generated content; initiere sau sponsorizare a unor evenimente dedicate blogosferei sau mediilor sociale; activitati de customer care si de recrutare prin intermediul canalelor de social media; actiuni de endorsare a campaniilor din social media pe TV sau alte medii traditionale.

Prezentarea rezultatelor, a clasamentului si a concluziilor topului pot fi citite integral in Revista Biz, disponibila la vanzare in reteaua Inmedio.

 

 

4 Comments
  1. […] a ajuns în topul celor mai populare branduri active în social media în anul 2015, prilej de bucurie și entuziasm, și multe statusuri fericite aruncate pe pagina de Facebook. Am […]

  2. […] Ad carousel pentru mobile, buton de Call Now pe Facebook, Shazam introduce visual recognition, Top Social Brands 2015, DigiSport transmite Serie A, Tumblr repară searchul, Brand Networks a cumpărat […]

  3. […] Top Social Brands 2015 este rezultatul analizei activităților desfășurate de brandurile active în social media, în intervalul 1 ianuarie 2014 – 31 ianuarie 2015. Detalii AICI. […]

  4. […] a ajuns în topul celor mai populare branduri active în social media în anul 2015, prilej de bucurie și entuziasm, și multe statusuri fericite aruncate pe pagina de Facebook. Am […]

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acest site utilizează fisiere cookie. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea acestui tip de fisiere. Mai multe informatii pot fi consultate prin accesarea POLITICI DE CONFIDENȚIALITATE