Business romanesc cu CEO expat

Agroland, business-ul antreprenorial, suta la suta romanesc, fondat si condus de Horia Cardos, intra intr-o noua etapa de dezvoltare prin recrutarea unui manager expat pentru pozitia de CEO.

rino tizzaniniIncepand din luna mai a acestui an, Rino Tizzanini este noul CEO al companiei Agroland, in timp ce Horia Cardos, fondatorul si proprietarul afacerii, isi mentine rolul decizitional si pozitia de presedinte al consiliului de administratie

De asemenea, reteaua Agroland va trece anul acesta printr-un proces de reorganizare la finalul caruia toate magazinele vor avea o identitate unitara.

Din pozitia de CEO al Agroland, Rino Tizzanini are misiunea sa continue dezvoltarea retelei si sa refaca conceptul de retail astfel incat, cu o identitate armonizata, fiecare din cele 200 de magazine sa aiba o implementare unitara a gamei de produse si a modului de expunere a marfii. Pana la finalul anului 2014, noul CEO al companiei are ca obiectiv sa creasca vanzarile pe fiecare categorie de produse cu 30%.

Fost director general al retelelor de retail Interex, Spar si Profi in Romania, Rino Tizzanini (53 de ani) este cetatean francez si, in prezent, locuieste langa Timisoara. Are studii universitare si postuniversitare in managementul afacerilor la Strasbourg.

In 2013, Agroland a deschis 25 de magazine, reteaua ajungand la finalul anului la 190 de puncte de desfacere in 28 de judete si la peste 500.000 de clienti. In 2014, compania a continuat extinderea teritoriala, cu inca 10 magazine. Magazinul cu numarul 200 a fost deschis in aprilie 2014, in Bals, judetul Olt, moment ce a marcat implinirea a 17 ani de activitate a companiei.

Agroland este cea mai mare retea de magazine agricole din Romania. Compania a fost infiintata in Timisoara in anul 1997 si in trei ani a devenit cel mai mare distribuitor de furaje si pui de o zi din vestul tarii. Dupa anul 2002 a inceput extinderea si catre alte judete, iar din 2004 a fost dezvoltat si sistemul de francize. In prezent, reteaua Agroland numara 200 de magazine amplasate in orase resedinta de judet, orase mici si localitati importante din zona rurala. Dintre acestea, 20 sunt magazine proprii si 180 sunt magazine operate prin intermediul a 50 de parteneri.

Agroland a incheiat anul 2013 cu o cifra de afaceri de 16 milioane de euro, in crestere cu 23% fata de anul precedent.