Analize MarComm Publicitate

Când viața bate filmul

25 iun. 2019 2 min

Când viața bate filmul

Reading Time: 2 minute

Își dorește să zboare cu un supersonic, să conducă un tanc și să-și ia brevet de pilot. Asta după ce s-a antrenat cu militari ai Forţelor pentru Operaţii Speciale, iar la 18 ani a învățat să șofeze camioane. Sare cu parașuta, trage cu arcul și participă la jocuri de airsoft. Este Simona Simon, Group Creative Director într-o agenție de PR. 

Una dintre cele mai tonice persoane pe care le-am întâlnit în ultima vreme, Simona Simon este genul de om care îți atrage atenția din prima, fără să epateze sau să facă ceva ostentativ. Nu se străduiește în niciun fel să impresioneze și totuși reușește asta, cu o naturalețe rar întâlnită în ziua de azi. Din copilărie și-a dorit o carieră în designul de modă, motiv pentru care a urmat Liceul de Arte în Cluj și apoi Universitatea Națională de Arte din București, dar nu a fost să fie. Mai face acum haine doar pentru ea și încă povestește cu entuziasm cum i-a făcut mamei sale o colecție întreagă ca parte a lucrării de licență, care a fost despre tipologii de corp la femeile de 35-45 de ani. În timpul facultății s-a angajat la o agenție care făcea broșuri pentru un producător de cosmetice în speranța că va învăța meserie de la designerii de acolo. Nu prea a fost cazul, deoarece a ajuns să facă doar facturi și OP-uri. Și-a dat demisia și a plecat pentru o vreme din țară, la Londra, iar la întoarcere s-a angajat copywriter într-o agenție de advertising digital, unde a lucrat mai bine de cinci ani.

S-a alăturat echipei de creație a McCann PR în urmă cu trei ani și coordonează din perspectiva creativă conturile de FMCG & finance și retail ale agenției, contribuind la dezvoltarea campaniilor de comunicare locală pentru clienți precum Coca-Cola, Coca-Cola HBC, CCC Shoes, Ponderas. A intrat în publicitate atrasă de impactul pozitiv pe care industria aceasta îl poate avea asupra vieților oamenilor și și-a promis că nu se va lăsa de meserie până nu va reuși să facă o reclamă de suflet, precum cea de la P&G despre “best job in the world”.

Știe că nu poți lucra în publicitate fără să ai experiențe bogate de viață. Inspirația și creativitatea nu vin când stai ascuns în birou, în spatele unui ecran. De aceea nu refuză nicio experiență sau interacțiune pe care viața i-o scoate în cale. A făcut body painting la petreceri pentru copii, a lucrat ca barmaniță în Londra și a făcut “Cursul pentru jurnaliști care transmit din zone de conflict”, organizat de Ministerul Apărării Naționale, unde s-a antrenat cu militari ai Forţelor pentru Operaţii Speciale din cadrul Batalionului 610 Operații Speciale și acestea sunt doar câteva dintre fragmentele care i-au îmbogățit experiența de viață și profesională.

În 2010 și 2011 a urmat cursurile The Alternative School for Creative Thinking din București, prin intermediul cărora a avut primul contact cu festivalul internațional Cannes Lions, festival la care, în luna iunie, a reprezentat România în juriul de relații pu­blice, unde a evaluat lucrările de pe lista scurtă. 

Articolul a fost inițial publicat în Biz nr. 333 (iunie 2019). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: