Tech

Două expoziţii B2B şi un regal de evenimente între 16 şi 19 mai la ROMEXPO

9 mai 2018 2 min

Două expoziţii B2B şi un regal de evenimente între 16 şi 19 mai la ROMEXPO

Reading Time: 2 minute

De miercuri, 16 mai, până sâmbătă, 19 mai te aşteptăm în pavilionul B2 din Romexpo-Bucureşti cu două expoziţii B2B: Pack Expo 2018, expoziţia dedicată ambalajelor şi soluţiilor de ambalare din Europa de Sud–Est, şi Expo Shop–Future Retail Solutions, prima expoziţie din România dedicată industriei de retail.

Timp de 4 zile, cel mai mare şi mai nou pavilion din centrul expoziţional, se va transforma într-o mega-scenă dedicată industriilor de packaging şi retail.

La ediţia din acest an, peste 30% dintre expozanţi provin din 14 ţări: Austria, Bulgaria, Brazilia, China, Italia, Grecia, Marea Britanie, Polonia, Republica Cehă, Turcia, Ungaria, Albania, Slovacia şi România, ceea ce înseamnă o ofertă nouă de produse şi servicii pentru piaţa din România.

Peste 100 de echipamente inovatoare vor fi în funcţiune pe toată perioada târgului, soluţii de ambalare, echipamente pentru producţia de ambalaje, dozare, umplere, marcare şi etichetare, paletizare, logistică, stivuire, design de ambalaj, tehnologii de ambalare pentru industriile de lactate, fructe-legume, patiserie-cofetărie, panificaţie, industria cărnii, non-food, demonstraţii LIVE.

Romanian Packaging Awards (ediţia a II-a)

Singurul concurs dedicat ambalajelor şi etichetelor din România este structurat pe cinci categorii: Ambalajul din carton compact al anului, Ambalajul din carton ondulat (pentru retail), Ambalajul flexibil al anului, Ambalajul rigid din mase plastice al anului, Eticheta anului. Pe 16 mai, în cadrul Pack Expo, vor fi premiate cele mai bune ambalaje şi etichete.

Speakeri de top

Miniştri, preşedinţi de asociaţii, lideri din industria alimentară, reţele comerciale, distribuitori de echipamente, producători de ambalaje şi etichete vor participa la Conferinţa Naţională “Deşeuri de ambalaje: tendinţe vs. eficienţă”, organizată împreună cu Infomediu Europa, FADI şi în colaborare cu Ministerul Mediului.

Tombolă şi Campanie de conştientizare “Consumă SMART şi EFICIENT”

În cadrul Campaniei de conştientizare “Consumă SMART şi EFICIENT”Cris-Tim (partenerul Pack Expo al campaniei) va face sampling la standul propriu din cadrul expoziţiei cu produse ambalate în pack-uri inovative. Tot acolo va avea loc şi o tombolă cu premii în produse Cris-Tim.

Mai multe detalii găseşti pe www.pack–expo.ro.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: