Companii

eMag intra pe piata din Polonia, in valoare de 4 mld. euro

7 ian. 2015 < 1 min

eMag intra pe piata din Polonia, in valoare de 4 mld. euro

Reading Time: < 1 minut

eMag intentioneaza sa isi extinda business-ul in regiune prin preluarea companiei poloneze Agito. Retailerul online din Romania a depus in acest sens o solicitare la Consiliul Concurentei si Protectia Consumatorului din Polonia privind preluarea controlului asupra managinului online amintit.

„Aceasta extindere face parte din strategia noastra asumata pe termen mediu si lung de a ne consolida pozitia in regiune. In prezent, accesam, datorita celor trei piete in care ne desfasuram activitatea deja – Romania, Bulgaria si Ungaria – o baza de peste 36 de milioane de clienti. Acum intram intr-o tara mare din regiune, cu aproape 39 de milioane de locuitori, cu o piata de ecommerce estimata la 4 miliarde de euro si cu un potential mare de crestere”, spune Sorin Ionescu, Vicepresedinte si Director de Dezvoltare Internationala eMag.

Compania Agito, infiintata in anul 2002 ca magazin online de electronice si electrocasnice a devenit unul dintre cei mai puternici jucatori pe piata de comert online din Polonia. In 2008, a ocupat locul secund in topul “Deloitte Technology Fast 50″, in 2009 a primit distinctia Dot.com, iar raportul “E-Commerce 2009” realizat de Internet Standard confirma pozitia de lider a Agito pe piata din Polonia. In 2013, Agito.pl a fost prima optiune a consumatorilor din Polonia si a primit premiul “Consumer’s Golden Laurel 2013”, intr-un clasament al celor mai populare produse si branduri poloneze.

Potrivit oficialilor eMag, transferul de actiuni intre cele doua companii se va concretiza odata cu primirea aprobarii din partea institutiei poloneze, cele doua echipe urmand sa opereze pe o platforma IT comuna.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: