Lifestyle

Numărul de rezervări pe litoral s-a triplat după anunțul de deschidere a plajelor de la 1 iunie

29 mai 2020 2 min

Numărul de rezervări pe litoral s-a triplat după anunțul de deschidere a plajelor de la 1 iunie

Reading Time: 2 minute

Numărul de rezervări pe litoral s-a triplat joi, 28 mai, față de zilele anterioare, după ce președintele Klaus Iohannis a anunțat că românii vor putea merge la plajă începând cu 1 iunie, potrivit datelor agenției Litoralulromanesc.ro.

Imediat după prânz, românii au început să rezerve atât vacanțe last minute pe litoral, începând cu acest weekend, cât și sejururi în lunile iulie și august sau chiar septembrie. Litoralulromanesc.ro este agenția de turism prin care ajung cei mai mulți români în stațiunile românești de la Marea Neagră.

Numărul de rezervări făcute în a doua jumătate a zilei de joi a fost de trei ori mai mare decât în oricare dintre zilele anterioare, iar solicitările au venit de la români din întreaga țară.

„În ceea ce ne privește, având în vedere că operăm online, e foarte ușor să monitorizăm reacția imediată a turiștilor. Astfel, am constatat o creștere puternică a traficului pe site-ul nostru în minutele imediat următoare anunțului președintelui. După anunț, au început să curgă rezervările, iar acest ritm s-a păstrat toată ziua de ieri și a continuat și astăzi”, a declarat Ionuț Nedea, directorul general al Litoralulromanesc.ro.

La call center-ul agenției au sunat chiar și oameni care își exprimaseră anterior dorința de a-și anula vacanțele pe care le rezervaseră la mare înainte de pandemie, mulți dintre aceștia revenind asupra deciziei.

Pentru prima jumătate a lunii iunie, o cameră într-un hotel de 2 stele din Mamaia poate fi rezervată de la 113 lei pe noapte, iar la 3 stele de la 115 lei pe noapte și la 4 stele de la 212 lei pe noapte. În celelalte stațiuni, tarifele pentru o noapte de cazare pornesc de la 81 de lei (hoteluri de 2 stele) și de la 100 de lei (hoteluri de 3 stele).

Litoralulromanesc.ro, agenție deținută de compania Creative Eye SRL din Constanța, a înregistrat anul trecut un volum de vânzări de 30 milioane de euro, aducând în stațiunile românești de la Marea Neagră peste 200.000 de turiști în 2019.

Foto: © Trifuion | Dreamstime.com

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: