Companii Lifestyle

Red Berries Local Act, experiența neconvențională #urbanbynature, oferită de Strongbow® si Ogilvy Romania

4 sept. 2016 2 min

Red Berries Local Act, experiența neconvențională #urbanbynature, oferită de Strongbow® si Ogilvy Romania

Reading Time: 2 minute

Cu siguranţă ai observat în urmă cu câteva săptămâni stunt-ul Strongbow din Piaţa Roma. Poate te întrebi ce caută o mierlă supradimensionată, realizată din gazon verde natural, în mijlocul Bucureştiului, la kilometrul zero?

Acţiunea, care se înscrie între iniţiativele pornite de Strongbow®  la nivel global, face parte din platforma de comunicare Urban by Nature, lansată anul trecut de către Strongbow®  şi Ogilvy România şi are ca scop comunicarea într-un mod inovator şi modern a principalului mesaj de brand: integrarea naturii în oraş prin iniţiative originale şi ingenioase.

Campania ce se derulează în prezent pe TV şi în mediile digitale are că scop promovarea variantei Strongbow®  Red Berries (cidru de mere cu fructe de pădure) şi propune o nouă temă din platforma Urban by Nature: readucerea naturii în mediul urban şi încorporarea acesteia în oraş cu ajutorul păsărilor sălbatice care s-au adaptat vieţii din oraş cuibărind în crăpăturile clădirilor şi hrănindu-se cu fructe, ale căror seminţe le răspândesc ulterior, contribuind astfel la refacerea ecosistemului.

„Am plecat de la ideea de a reconecta omul cu natura. Şi, treptat, ne-am dat seama că, pentru a face acest lucru e suficient să încetinim puţin ritmul de zi cu zi. Aşa am descoperit, de exemplu, ciripitul păsărilor din oraş, care sunt pretutindeni şi deloc puţine.

De ce nu am spune şi altora despre asta? Şi cum mierla este cea mai răspândită pasăre sălbatică din Bucureşti, am construit varianta ei „verde”. Înalta de 5 metri, deci impresionantă că dimensiune, pentru a fi siguri că nu va trece neobservată.” povesteşte Andreea Pîrvu – Senior Copywriter Ogilvy România.

Cel mai bun exemplu de reconectare a naturii cu oraşul îl reprezintă numeroasele specii de păsări sălbatice, care au început recent să se aventureze şi chiar să cuibărească în mediul urban. Pornind de la aceste premise, Strongbow®  şi Ogilvy au realizat în jurul stunt-ului o serie de activări #urbanbynature neconvenţionale: primul #urbanbirding din Bucureşti, coordonat de Doru Panaitescu şi Cristian Mihai,  la care au participat Strongbow cider friends, bloggeri şi jurnalişti pasionaţi şi în acelaşi timp conştienţi de importanţa naturii în oraş. Ulterior, „mierla” a fost redată comunităţii, fiind mutată până la finalul lunii iulie în Parcul Herăstrău, locul din oraş în care găsim cele mai multe păsări.

Şi cum Strongbow® nu ratează nicio ocazie de a alunga monotonia din viaţă noastră, această mutare a fost marcată printr-un eveniment la care au participat în jur de 300 de adepţi ai stilului „urban by nature”, consumatori fideli Strongbow®  şi cider friends. Aceştia au băut Strongbow cu gheaţă, au dansat în iarbă pe ritmurile lui Victor Stancov şi au asistat la o proiecţie de filme despre natură selectate împreună cu prietenii de la ShortsUP.

„Ne dorim că acţiunile noastre să-i inspire pe consumatorii de cidru şi să găsească la rândul lor noi modalităţi de a integra natură în viaţă lor într-un mod creativ şi plăcut. ” afirmă Eliza Şerban, Group Brand Manager Cider, Heineken România.

Seria de acţiuni neconvenţionale din cadrul campaniei Local Act Red Berries au fost surprinse de către echipa globală Strongbow®  într-un video ce va face înconjurul lumii şi va fi difuzat la nivel internaţional în toamna acestui an.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: