Antreprenori MarComm Publicitate

Schimbare în comunicarea eMAG: spot cu Mihai Șora3 min

02/10/2019 3 min read

Schimbare în comunicarea eMAG: spot cu Mihai Șora3 min

Reading Time: 3 minute

eMAG a lansat o nouă campanie de brand, făcând astfel trecerea de la comunicarea cu accent pe promoții, cum ne-a obișnuit până acum, la comunicarea de marketing bazat pe emoție. Sub sloganul ”Libertate în fiecare zi”, noul spot de brand îl are protagonist pe Mihai Șora, filosof și susținător al drepturilor omului, căruia comunismul i-a îngrădit libertatea când împlinea 30 de ani.

”În anul în care România împlinește 30 de ani de libertate, am învățat că ea nu trebuie doar câștigată. Ea trebuie păstrată. Și cum altfel o putem păstra, dacă nu bucurându-ne de ea în fiecare zi?”, explică reprezentanții eMAG insight-ul noii campanii.

YouTube video

 

Noua identitate vizuală eMAG este susținută de un nou logo , în care ideea de libertate este redată de culorile în gradient, care permit o multitudine de combinații din punct de vedere grafic.

Campania este realizată cu sprijinul consultanților în strategie și design de brand de la Brandient, iar spotul a fost realizat de echipa Papaya Advertising.

”Învățăm permanent și dezvoltăm servicii și experiențe pentru clienții noștri. Ne propunem să vorbim mai mult despre lucrurile bune pe care le construim de mulți ani: cât mai puține bariere, varietate de alegeri, flexibilitate prin multiple modalități de plată și livrare, simplitate prin intermediul aplicației de mobil din care se poate comanda de oriunde, oricând. Prin tot ceea ce facem dorim să oferim clienților libertate în fiecare zi” – Iulian Stanciu, CEO, eMAG

”Brandul awarness eMAG este bun, în orașe și pe publicul nostru țintă stăm foarte bine. Rațional stăm foarte bine, nu și din punct de vedere emoțional, deoarece până acum am comunicat doar rațional. De acum înainte încercăm să comunicăm și emoțional. Și nu este vorba doar de felul în care ne facem reclama și la comunicarea în exterior. Avem vreo 50 de puncte de interacțiune cu clienții, de la cum vorbim la telefon, la showroom, pe site, în formulare de retur, service etc. Pe toate acestea vrem să le ducem la un nivel emoțional”, explică Stanciu ideea din spatele deciziei de a schimba strategia de comunicare.

Noua promisiune de brand este susținută de faptul că, în 18 ani, eMAG a construit un ecosistem de alegeri pentru clienți, oferindu-le libertatea de a alege din opțiunile cele mai diverse de livrare sau plată, retur rapid, rate avantajoase, branduri și oferte variate, precum și posibilitatea de a comanda de oriunde, oricând, la orice oră.

În prezent, eMAG are în ofertă 6,5 milioane de produse (3,5 milioane în 2018), 40% dintre acestea sunt vândute direct, restul prin intermediul celor aproximativ 19.000 de selleri in marketplace. Până în toamna anului viitor, gama va ajunge la 10 milioane de produse.

În curând, retailerul va lansa un nou mod de navigare mai intuitiv în aplicația de mobil, iar plata cu cardul reprezintă aproximativ 40% din totalul vânzărilor.

În prezent, eMAG are 147 de lockere instalate, urmând ca până de Black Friday (15 noiembrie) numărul acesta să ajungă la 300 și la 1000 până la finalul anului 2020.

Din februarie anul viitor, va fi disponibil și serviciul de retur în locker.

Totalul investițiilor Naspers în eMAG se ridică la 235 de milioane de dolari, bani alocați atât pentru dezvoltarea din România, cât și extinderea internațională.

În ultimii patru ani taxele plătite de eMAG se ridică la 1,16 miliarde de RON, dintre care aproximativ 364 de milioane de lei în 2019.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acest site utilizează fisiere cookie. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea acestui tip de fisiere. Mai multe informatii pot fi consultate prin accesarea POLITICI DE CONFIDENȚIALITATE