Brand Focus Antreprenori

Serenity, bijuterii minimaliste create din sentimentul de iubire

10 feb. 2020 6 min

Serenity, bijuterii minimaliste create din sentimentul de iubire

Reading Time: 6 minute

După ce a prins jocul antreprenoriatului activând în domeniul consultanței financiare, Ioana Manolescu, alături de Maria Iosu, au creat brandul de bijuterii cu un design minimalist – Serenity, un brand inspirat de stări sufletești umane, îndeosebi sentimentul de iubire.

Colecțiille Serenity, Perfect Bond și Your Beloved Pet sunt ghidate de sintagma “pure love essence”, iar în prima parte a acestui an va fi creată și o colecție care exprimă multiple stări emoționale, astfel încât bijuteriile să fie purtate funcție de modul în care oamenii se vor simți.

Mai multe detalii despre bijuteriile Serenity am aflat chiar de la una dintre fondatoare, Ioana Manolescu:

Unde începe povestea bijuteriilor Serenity?

Ioana Manolescu colectia Serenity 2

De peste 12 ani activez în domeniul consultanței financiare, un domeniu în care am interacționat cu oameni de afaceri din domenii diverse,  de la care am învățat multe aspecte cu privire la ce înseamnă să conduci un business, și nu în ultimul rând că nu există câștig fără asumarea unui risc. Pasul spre antreprenoriat a venit natural, fiind într-o familie de antreprenori, astfel încât am fost crescută cu un spirit independent și de asumare.

În 2012 am devenit antreprenor în domeniul consultanței financiare, însă la un moment dat mi-am dorit și un business de suflet. Mi-am dorit să creez și să produc ceva care să fie palpabil, să poată fi admirat, apreciat, conturându-se astfel brandul de bijuterii Serenity.

Întotdeauna am fost atrasă de bijuterii minimaliste, cu un aer fin și misterios. În România, nu sunt  multe oferte pe piață în acest sector, majoritatea sunt importate, iar designul este influențat de caracteristicile țărilor de unde provin.

În spatele brandului de bijuterii Serenity suntem două prietene, iar îmbinarea de afaceri dintre noi este ideală – eu fiind orientată către designul produselor, iar ea către partea operațională a business-ului. Încă din denumirea brandului ne-am dorit să evidențiem sentimente și stări sufletești, iar Serenity este starea serenă pe care ți-o conferă iubirea, în forma ei pură, bijuteriile fiind inspirate din purul sentiment de iubire.

În viziunea noastră, iubirea îi conferă celui care o trăiește putere și energie, unicitate și frumusețe, astfel încât simbolul Serenity, reprezintă o femeie – pasăre, ce are sursă de inspirație Pasărea Măiastră din mitologia românească. Pasărea Măiastră este regina păsărilor, având puteri magice, în timp ce frumusețea ei este unică și o arată doar celor privilegiați.

Ce presupune design-ul minimalist al bijuteriilor, care sunt paşii pe care îi parcurgeți atunci când creați o brățară, de exemplu?

Mult timp a fost dedicat realizării produsului, existând o adevărată provocare pentru identificarea de producători care să pună în practică modelele create de noi. Bijuteriile noastre au un design propriu, fiind realizate în ateliere de producție românești, dotate cu tehnologie de ultimă generație, ceea ce permite păstrarea unui standard înalt de calitate.

Au existat multe provocări pentru crearea primelor colecții, mai ales că domeniul producției și comercializării de bijuterii din metale prețioase este total diferit de business-ul de consultanță financiară, însă cel mai fericit moment pentru noi a fost când s-au finalizat produsele din colecția Serenity, fiind exact cum ne-am dorit, și exprimând stările esențiale – unicitate, feminitate, energie, mister.

Your Beloved Pet Serenity 2 Moods

În ceea ce privește creația unui produs, nu există o regulă, indiferent că este o brățară, un inel sau un colier. Crearea bijuteriilor Serenity a fost relaționată de starea în care ne aflam la un moment dat, bijuteriile noastre axându-se, în principal, pe sentimente, pentru că femeile sunt o explozie de sentimente. Femeile își pot exprima stările în multiple modalități –  printr-un zâmbet, printr- o privire, printr-o ținută de o anumită culoare, și nu în ultimul rând, printr-o bijuterie rafinat asortată.

O etapă importantă este testarea modelului în producție, proces care este destul de dinamic și poate dura până la o lună, fiind nevoie să facem ajustări, modificări până ajungem la un produs care să fie exact cum ne dorim. Ce avem mereu în vedere, este să oferim clientelor noastre, în primul rând bijuterii de calitate, cu finisaje fine, care să exprime feminitate. Bijuteriile Serenity având un design minimalist, punem mult accent pe detaliu, iar fiecare finisare construiește de fapt întregul design.

Producția efectivă este un alt proces important, care împreună cu procedurile de la ANPC, poate dura mai mult de o lună. Astfel că dezvoltarea unei noi colecții nu poate dura mai puțin de 3 luni.

Domeniul bijuteriilor cu design minimalist este unul plin de creativitate. De unde vă luați inspirația în creațiile Serenity?

Ioana Manolescu colectia Serenity

Colecțiille actuale – Serenity, Perfect Bond și Your Beloved Pet sunt inspirate din sentimentul pur de iubire, brandul de bijuterii Serenity exprimându-se prin sintagma “…pure love essence”. Iubirea în forma ei pură a fost sursa de inpirație care a stat la baza acestor colecții, în primul rând iubirea pentru o persoană dragă, iubirea pentru viață, pentru un nou început, pentru un zâmbet, iubirea pentru amintirile vii, iubirea dintr-un sărut, dar și iubirea pentru animalul de companie și legătura profundă care se poate crea.

Colecția Serenity este semnătura brandului nostru, colecția care ne definește și spune povestea prin design, exprimând feminitate, unicitate, mister, putere.

Acum ne pregătim de sosirea primăverii și mărtișorului cu o nouă colecție denumită Moods, inspirată din multiple stări emoționale, iar bijuteriile din această colecție vor fi purtate în funcție de felul în care ne simțim într-o anumită zi. Colecția Moods va fi realizată exclusiv din aur, iar ulterior intenționăm să includem și varianta din argint. Colecția va cuprinde în prima etapă inele și brățări pe șnur, care pot fi oferite sub forma unui mărțisor.

Pentru cei care vor să ofere cadou o bijuterie cu design minimalist, dar nu cunosc preferințele persoanei, am creat un Card Cadou care îl poate oferi împreună cu un mesaj deosebit, iar persoana dragă își alege bijuteria preferată.

Care sunt materialele  preferate de “joacă”?

Toate bijuteriile sunt realizate din metale prețioase. Colecția Serenity este realizată exclusiv din aur în toate cele 3 variante de colori: galben, roz, alb, cât și varianta cu diamante.

În timp ce colecțiile de bijuterii destinate iubitorilor de animale, Perfect Bond, Your Beloved Pet sunt create atât din aur, cât și din argint. Colecția Moods, inspirată din multiple stări sufletești, este momentan creată doar din aur, însă pe viitor va fi realizată și din argint.

 Cum aţi caracteriza propriile bijuterii şi ce credeți că le deosebeşte de cele ale altor designeri? De ce sunt speciale creațiile Serenity?

Toate produsele Serenity sunt create pe plan local cu multă atenție acordată finisajelor, materialelor, cât  și mesajului pe care acestea îl transmit. Bijuteriile Serenity sunt bijuterii cu poveste, fiecare colecție fiind inspirată din sentimente umane sufletești. La baza colecțiilor fiind emoții pure, fiecare femeie se poate identifica foarte rapid cu acea semnificație. 

Se vinde bine bijuteria cu design minimalist în România? Unde vă găsesc clienții?

Bijuteriile Serenity se vând exclusiv online pentru a bucura cât mai multe femei din întreaga țară. Momentan, prin magazinul online realizăm livrări doar pentru România.

Femeile apreciază tot mai mult bijuteriile din aur cu design minimalist, bijuteriile fine din metale prețioase pentru că sunt versatile, iar o bijuterie poate transforma o ținută office într-una de seară. De asemenea, susținem și promovăm conceptul de bijuterie day by day – bijuteria pe care o purtăm zilnic, ce are o semnificație profundă pentru femeia care o poartă.

Există o asemănare între domeniul creației de modă și cel al creației de bijuterii? Care sunt sfaturile dumneavoastră de stil și accesorizare?

Bijuteriile minimaliste m-au fascinat mereu, fiind un accesoriu care l-am apreciat întotdeauna la o femeie. O bijuterie corect aleasă și accesorizată la o ținută, poate evidenția caracteristicile celei care o poartă, o pot defini într-un mod subtil, făcând-o unică  în felul său.

 Bijuteriile Serenity sunt complexe prin simplitatea lor, tocmai de aceea ele pot fi accesorizate atât la o ținută de zi, cât și la o ținută de seară. Acestea sunt accesorii care evidentiază trăsăturile feminine, punând accent pe energia transmisă, felul în care te fac să te simți atunci când le porți, îmbină într-un mod misterios feminitatea și senzualitatea femeii care le poartă.

Designul vestimentar este similar cu designul de obiect din punctul de vedere al constucției unei colecții, iar ca produs final cele două se completează perfect, bijuteria armonizează mereu fiecare ținută și aduce acel detaliu care poate transforma întreaga ținută.

Cum vedeți evoluția Serenity în următorii ani?

2020 este pentru Serenity anul în care ne consolidăm poziția pe piață, continuăm investiția în brand, dezvoltarea fiind prioritară. Ca și canale de vânzare, ne concentrăm în continuare pe segmentul online, însa avem în vedere și colaborarea cu alte magazine online multibrand.

În decurs de 3 ani ne dorim extinderea la nivel european, canalul principal de vânzare rămânând cel online. Planificăm și crearea unui showroom care să fie o continuare a brandului în offline, însă nu mai devreme de 2021.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: