Marketing

Schimb de directori de marketing

6 apr. 2015 2 min

Schimb de directori de marketing

Reading Time: 2 minute

PrintEchipa Biz provoaca cei mai importanti directori de marketing din Romania sa-si schimbe pentru o zi compania pentru care lucreaza.

Mai exact, Biz va facilita schimburi de experienta si discutii de marketing intre cativa dintre cei mai importanti jucatori din economia romaneasca. Fiecare participant in acest proiect va deveni „director de marketing pentru o zi” intr-o alta companie, dintr-un domeniu diferit de cel in care activeaza, se va intalni cu directorul de marketing titular si cu echipa acestuia si va discuta probleme comune de marketing, organizare si branding.

“Am initiat acest proiect pentru ca inovatia implica de cele mai multe ori o schimbare de perspectiva, iar networking-ul in acest domeniul este aprope inexistent. Biz Marketing Xchange este un proiect unic in Romania care se va desfasura, incepand din acest an, in fiecare primavara. La aceasta prima editie am invitat sa participle cativa dintre cei mai importanti directori de marketing din Romania”, spune Marta Usurelu, redactor sef si actionar majoritar al revistei Biz.

Profesionistii care au acceptat pana in acest moment provocarea Biz de a-si schimba compania pentru o zi sunt: Mihai Barsan, vicepresedinte marketing, Ursus Breweries; Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery, Paul, Calin Clej, Marketing Director, PepsiCo Greater Balkans Beverages & South Eastern Europe Franchise, PepsiCo; Adrian Nicolaescu, Marketing Director, Mega Image; Anca Nuta, Head of Identity & Communication, UniCredit Tiriac Bank.

Update: Ionut Gheorghe, Director de Marketing, Dacia si Renault; Andreea Toloaca, Marketing Director al Orkla Foods Romania, si Tudor Galos, Consumer Marketing Executive Devices Category Lead, Microsoft Romania, s-au alaturat proiectului Biz Marketing Xchange. 

In cursul acestei saptamani, vom anunta si restul directorilor de marketing care au acceptat provocarea de a lua parte la acest experiment. 

Proiectul va fi comunicat pe siteul revistabiz.ro si in urmatarea editie a revistei.

Experienta si impresiile acumulate in timpul experimentului Biz Marketing Xchange vor fi publicate in numarul din mai al revistei Biz, dar vor fi prezentate chiar de catre participantii la acest proiect si la conferinta BestMarketing, pe care echipa Biz o organizeaza pe 26 mai.

Biz Marketing Xchange este un proiect Biz realizat dupa o idee GMP Advertising.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: