Marketing

Schimbare in echipa de marketing a PepsiCo

2 feb. 2015 < 1 min

Schimbare in echipa de marketing a PepsiCo

Reading Time: < 1 minut

Calin Clej, care a ocupat pozitia de Senior Manager Marketing, PepsiCo East Balkans Beverages & East Europe Carbonated Soft Drinks Platforms, a fost promovat in pozitia de Marketing Director, PepsiCo Greater Balkans Beverages & South Eastern Europe Franchise.

Din noua pozitie, el va coordona platformele de Brand si Trade Marketing pentru bauturile din portofoliul PepsiCo in Romania, Grecia, Bulgaria, Serbia, Albania, Croatia, Macedonia, Muntenegru, Bosnia, Malta, Cipru și Israel, cuprinzand peste 67 de milioane de consumatori.

Calin Clej lucreaza in cadrul PepsiCo de 13 ani.

Printre campaniile de marketing pe care le-a coordonat se numara ”Pepsi-Cola. Si ieri. Si azi” (2011), premiata cu un Grand Effie si doua Gold Effie. In 2014 a fost dezvoltata prima platforma de marketing Pepsi la nivel regional, lansata prin campania „Acum sunt pe +”.

Din 2002, Calin Clej conduce, in Romania si in regiune, dezvoltarea platformei de comunicare pentru toate bauturile din portofoliul companiei: Pepsi, 7UP, Mirinda, Mountain Dew, Rockstar, Prigat, Lipton si Gatorade.

PepsiCo a generat peste 66 miliarde dolari venit net in 2013, adus de un portofoliu de alimente si bauturi care se completeaza reciproc si care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker si Tropicana. Cele 22 de branduri din portofoliul PepsiCo genereaza fiecare peste un miliard de dolari in vanzari anuale de retail.

 

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: