Marketing

Castigatorii Internetics 2015

24 nov. 2015 2 min

Castigatorii Internetics 2015

Reading Time: 2 minute

Cu patru trofee castigate in cadrul celei de-a XV-a editii Internetics, Webstyler a fost desemnata Agentia Anului. Este alt saptelea an la rand cand agentia castiga acest titlu.

Webstyler_agentia anului

Premiile pentru Webstyler au fost oferite pentru campania “Arena Fanilor”, care a castigat in categoriile Culture (in sectiunea Viral Non Video), Social Media (sectiunea Online PR Special Projects) si Interactive Campaigns – Full Digital Campaign, in sectiunea Art, Culture, Media and Entertainment si pentru lucrarea “Mispelling on Sale” pentru Westwood, brand DOMO.

In total, 13 agentii au obtinut 22 de premii la festivitatea de premiere, ce a avut loc pe 23 noiembrie, la Teatrul National Bucuresti.

Alte agentii care au urcat pe scena pentru a-si lua premiile si au fost aplaudate de cei 500 de specialisti in online prezenti la gala au fost: CAP, CohnandJansen JWT, Digital Star & 23, FCB Bucharest, Jazz, Kubis Interactive, Leo Burnett Romania, Ogilvy Group Romania, Publicis Romania, SENIORHYPER si Tribal Worldwide Romania.

Publicis a castigat 6 trofee (dar a avut un punctaj mai mic in total fata de Webstyler), dintre care trei pentru campania Pegas Urban Color, doua pentru ACR Street View Test si unul pentru aplicatia de mobil Orange – 4G Entertainment Subway. Automobil Clubul Roman a mai primit doua distinctii speciale din partea juriului: Most Creative Client of the Year si Best Use of Technology.

Tribal Worldwide Romania si Leo Burnett Romania au obtinut cate doua trofee, pentru campaniile #MecSaysHiToJunimea (McDonald’s Romania), respectiv Come and vote! (Asociatia Pro Democratia) si #Smartists (Bonux 3 in 1).

Brandurile premiate au fost: Active Watch Romania, Asociatia Pro Democratia, Atelierele Pegas, Domo, ING Bank, McDonald’s Romania, Mega Image, Orange Romania, Penny Market, Procter & Gamble, Romanian Football Federation, SOR (Romanian Ornithological Society) & Natura 2000, Special Olympics Romania si Ursus Breweries.

Presedintele juriului„Mai multi castigatori au dat dovada de idei puternice, desi au avut la dispozitie bugete mici. Dar creativitatea se naste din restrictii. Si, in ciuda limitarilor, aceasta competitie dovedeste ca exista intotdeauna o nevoie de clienti curajosi pentru a crea advertising de calitate”, a declarat, Tony Högqvist, presedintele juriului Internetics in 2015.

In competitie au fost inscrise 167 de lucrari, de catre 30 de participanti. Acestea au fost jurizate de catre 22 de specialisti ai industriei de online. Presedintele juriului a fost Tony Högqvist, Executive Creative Director & Founder Perfect Fools din Suedia. Acesta a luat parte si la gala de premiere si s-a aratat incantat de proiectele pe care le-a vazut la jurizare. 

Lista completa a castigatorilor si nominalizatilor la Internetics 2015, aici

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: