fbpx
Interviuri Tech

Cum revoluționează Vodafone experiența TV4 min

27/10/2020 3 min read

Cum revoluționează Vodafone experiența TV4 min

Reading Time: 3 minute

Pentru a oferi românilor o experiență complet nouă de televiziune și divertisment, Vodafone TV pune inovația la lucru în slujba preferințelor utilizatorilor. Valentin Ștefan, Head of Household & Fixed la Vodafone România, ne spune ce diferențiază Vodafone TV de restul ofertelor din piață.

Cât de dificil a fost să veniți cu ceva diferit pe o piață a serviciilor TV atât de competitivă cum este cea din România?

Piața serviciilor TV din ­Româ­nia este, într-adevăr, foarte com­pe­titivă pe segmentul serviciilor tra­diționale de televiziune (așa numita televiziune liniară), prin care consumatorul poate urmări ce se difuzează în momentul în care se află în fața televizorului. În acest spațiu, diferențe semnificative pot exista pe doar câteva dimensiuni – calitatea și varietatea conținutului și preț. Suntem competitivi în această zonă, cu cea mai mare varie­tate de conținut (număr de canale), inclusiv în format UHD (4K), disponibil în pachete de servicii atractive.

În același timp, urmărim atent obiceiurile de consum, atât în ceea ce privește televiziunea tradițională, cât și serviciile adiacente, ­precum serviciile de streaming ­on ­demand și, în general, consumul de conținut video prin intermediul dispozitivelor conectate. În plus, urmărim îndeaproape evoluțiile la nivelul industriei care să ne ajute să oferim servicii inovatoare pentru clienții noștri. Vodafone TV vine pe piața serviciilor TV din România cu o serie de avantaje și funcționalități care oferă utilizatorilor o experiență de televiziune și conținut cu adevărat nouă și care răspund noilor tendințe și obiceiuri de consum.

Care sunt principalele avantaje ale Vodafone TV față de competitori? Dar inovațiile tehnologice?

Vodafone TV aduce tot conținutul relevant în același loc – televiziunea tradițională, inclusiv în format 4K, cu servicii interactive, video on demand, aplicații de streaming, funcții de recomandare de con­ținut, reluare a vizionării, secțiune dedicată copiilor, cu control parental – acestea sunt câteva dintre principalele caracteristici ale Vodafone TV.

În particular, pe piața din România, Vodafone TV permite accesarea conținutului disponibil pe canalele TV când și de unde își doresc consumatorii. Una dintre funcțiile cele mai apreciate de către primii noștri utilizatori a fost cea de Catch-up, prin care pot viziona emisiunile din ultimele 7 zile, iar serialele sau emisiunile cu mai multe episoade sunt accesibile imediat, în funcție de data difuzării. În plus, înregistrarea automată reține serialele preferate, cu notificare pe aplicația mobilă când se înregistrează un episod nou. Cu alte cuvinte, poate să înceapă binging-ul! Dacă am pomenit de binging, trebuie să spun că Vodafone TV vine cu o librărie foarte bogată de filme, documentare și seriale on demand, inclusiv conținutul HBO GO, alături de cele mai populare aplicații de streaming.

Serviciul Vodafone TV oferă o conectivitate perfectă între ecrane, ce asigură utilizatorilor flexibilitate și o ade­vă­rată experiență multiecran. ­Astfel, utilizatorii au posibilitatea, de exemplu, să înceapă vizionarea pe telefonul mobil sau tabletă și să continue pe ecranul televizorului, fără întreruperi. Mediaboxul folosit este compatibil 4K astfel încât tot conținutul să poată fi urmărit la cea mai bună rezoluție disponibilă.

De ce au nevoie clienții pentru a se putea abona la Vodafone TV?

Îi invităm pe clienți să înceapă cu o vizită pe vodafone.ro sau într-unul din magazinele noastre. Serviciul Vodafone TV este disponibil tutu­ror utilizatorilor care se află în aria de acoperire cu servicii fixe Vodafone și poate fi achiziționat împreună cu serviciul de internet fix, atât de clienții noștri existenți, cât și de clienți noi.

Câți clienți doriți să atrageți pentru Vodafone TV până la sfârșitul anului?

Vedem deja un interes ridicat pentru serviciile Vodafone TV, în special din partea clienților care au integrat soluțiile digitale în viața lor, acei clienți “digitalizați”, dacă putem spune astfel. În continuare, ne așteptăm ca Vodafone TV să reprezinte o proporție semnificativă din vânzările de pachete de TV și internet.

Cât de importante sunt serviciile convergente pe piața de comunicații din România?

Numărul de clienți care achizițio­nează servicii fixe și mobile de la același operator este într-o creștere constantă și ne așteptăm ca această tendință să continue. Lansarea Vodafone ONE marchează unificarea ofertei de servicii inovatoare Vodafone, atât mobile, cât și de internet fix și televiziune și promisiunea către clienții noștri de a beneficia de cea mai bună ofertă pentru servicii fixe, dacă au deja servicii mobile de la Vodafone, și reciproc.

Articolul a fost inițial publicat în Biz nr. 347 (15 octombrie – 15 noiembrie 2020). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *