Dropped by Heineken, seria a doua

<p> Heineken a lansat cea de-a doua serie Dropped, parte a celei mai noi campanii desfasurate la nivel international, The Voyage.</p> <p>  </p> <p> Campania este despre reactiile si actiunile oamenilor atunci cand sunt scosi din cotidian si abandonati in marele necunoscut, avand la indemana cateva lucruri utile pentru a gasi drumul spre casa. Protagonistilor le este testata inventivitatea si, mai presus de toate, farmecul personal, de care trebuie sa se foloseasca pentru a ajunge acasa.</p> <p>  </p> <p> Voyage este cea de-a cincea editie a platformei Heineken "Legends", comunicata pe diverse medii precum TV si online. Consumatorii se pot implica prin intermediul canalului <a href=”http://www.YouTube.com/heinekenDropped”>Heineken® Dropped YouTube channel</a>, unde vor putea urmari fiecare calatorie ‘Dropped’, vor avea acces la continut de tip documentar si vor putea contribui cu propriile inregistrari video, luand parte la propria lor calatorie legendara. </p> <p>  </p> <p> A doua editie de Dropped ne arata cum reactioneaza Stavros, un profesor de yoga si dansator din Grecia, care plonjeaza in mijlocul Cambogiei legat la ochi, intr-o imensa barca galbena, in forma de rata. Filmul ia o noua intorsatura fiindca protagonistul nostru isi sarbatoreste ziua de nastere in timpul calatoriei sale legendare.</p> <p>  </p> <p> Primul episod din Dropped, lansat la inceputul lunii iunie l-a avut ca personaj principal pe Rikar, un chelner spaniol abandonat in mijlocul Alaskai avand cu el doar un frac si bilete de avion.</p> <p>  </p> <p> Creat de Wieden + Kennedy Amsterdam, spotul TV <a href=”http://www.youtube.com/user/Heineken”>Voyage</a> a fost regizat de Frederik Bond, de la Sony Londra, care a regizat si anterioarele spoturi din campania Legends – The Entrance (2010) si The Final (2013). Actiunea spotului Voyage se petrece in India.</p> <p>  </p> <p>  </p>