Marketing

Dropped by Heineken, seria a doua

3 iul. 2013 < 1 min

Dropped by Heineken, seria a doua

Reading Time: < 1 minut

Heineken a lansat cea de-a doua serie Dropped, parte a celei mai noi campanii desfasurate la nivel international, The Voyage.

Campania este despre reactiile si actiunile oamenilor atunci cand sunt scosi din cotidian si abandonati in marele necunoscut, avand la indemana cateva lucruri utile pentru a gasi drumul spre casa. Protagonistilor le este testata inventivitatea si, mai presus de toate, farmecul personal, de care trebuie sa se foloseasca pentru a ajunge acasa.

Voyage este cea de-a cincea editie a platformei Heineken „Legends”, comunicata pe diverse medii precum TV si online. Consumatorii se pot implica prin intermediul canalului Heineken® Dropped YouTube channel, unde vor putea urmari fiecare calatorie ‘Dropped’, vor avea acces la continut de tip documentar si vor putea contribui cu propriile inregistrari video, luand parte la propria lor calatorie legendara. 

A doua editie de Dropped ne arata cum reactioneaza Stavros, un profesor de yoga si dansator din Grecia, care plonjeaza in mijlocul Cambogiei legat la ochi, intr-o imensa barca galbena, in forma de rata. Filmul ia o noua intorsatura fiindca protagonistul nostru isi sarbatoreste ziua de nastere in timpul calatoriei sale legendare.

Primul episod din Dropped, lansat la inceputul lunii iunie l-a avut ca personaj principal pe Rikar, un chelner spaniol abandonat in mijlocul Alaskai avand cu el doar un frac si bilete de avion.

Creat de Wieden + Kennedy Amsterdam, spotul TV Voyage a fost regizat de Frederik Bond, de la Sony Londra, care a regizat si anterioarele spoturi din campania Legends – The Entrance (2010) si The Final (2013). Actiunea spotului Voyage se petrece in India.

 

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: