Cum se reinventează advertisingul olandez?
Ce îi este specific și cum este piața de advertising în Olanda? În transformare, ca peste tot în lume, ne-au povestit...
Ce îi este specific și cum este piața de advertising în Olanda? În transformare, ca peste tot în lume, ne-au povestit...
Experiența pe care o oferă cumpărătorilor, tehnologia și personalizarea serviciilor sunt prioritățile pe care trebuiese vor concentra companiile de eCommerce în...
În coreeană, Cheil înseamnă “the best”. Când porți amprenta unui astfel de nume, ambițiile sunt pe măsură și, cu trecerea timpului,...
De mai bine de un an și jumătate, Centrade este parte din rețeaua sud-coreeană Cheil, devenind cel mai mare hub regional...
Un olandez, un mexican și un sud-african discută despre viitorul industriei de publicitate. Care este perspectiva lor asupra a ce se...
Salariile nete ale angajaților din industria românească de publicitate au crescut în medie cu 3% în 2019, comparativ cu 2018, potrivit...
Suntem obișnuiți ca despre publicitate să ne vorbească veteranii, cei cu campanii la activ și multe premii în portofoliu. Dar cum...
Peste 40 de speakeri internaționali vor aduce în discuție acțiunile generatoare de schimbări pozitive în publicitate la Festivalul de Creativitate Golden...
Golden Drum 2019 și-a anunțat programul și numele câtorva dintre cei 40 de profesioniști care vor urca pe scena festivalului. De...
13 august este data până la care se pot înscrie campanii în competiția de anul acesta a festivalului Golden Drum. Aceasta...
Publicitatea în mediul digital va ajunge la 52% din totalul cheltuielilor de publicitate la nivel mondial, peste doar câțiva ani, în...
Mihai Gongu revine în România și preia poziția de Executive Creative Director Southeast Europe al agenției Cheil | Centrade, unde va...
Își dorește să zboare cu un supersonic, să conducă un tanc și să-și ia brevet de pilot. Asta după ce s-a...
Un brand global, o artistă de origine britanică, piețe de exprimare în America Latină, Europa, Africa, Turcia și Caucaz și un...