Tassimo a lansat Carte Noire in Romania
Carte Noire completeaza gama de bauturi disponibile pentru aparatul inteligent de cafea Tassimo ce cuprinde, in acest moment, branduri recunoscute la...
Carte Noire completeaza gama de bauturi disponibile pentru aparatul inteligent de cafea Tassimo ce cuprinde, in acest moment, branduri recunoscute la...
Afilierea GMP Advertising la reteaua Jung von Matt nu presupune in acest moment nicio schimbare in structura actionariatului agentiei romanesti. Pasul...
Scoala IAA a deschis inscrierile pentru prima serie de Modul Digital Marketing & Communication, creat cu scopul de a creste nivelul...
Au inceput inscrierile pentru cea de-a doua sesiune de cursuri, sesiuni si workshop-uri Naked PR. Din 31 martie 2014, timp...
Ipsos Research Romania a lansat homeofresearchers.ro, o platforma interactiva de cercetare calitativa, care reuneste peste 100 de consumatori experti, selectati dintre...
Parte din Campania globala Transform Today a marcii, Absolut Vodka a lansat impreuna cu autorul de romane grafice Rafael Grampá proiectul...
Industria germana de publicitate a avut mai putin de suferit de pe urma crizei economice, insa, la fel ca peste tot...
Incepand cu februarie 2014, GMP Advertising este “Partener Jung von Matt” in Romania si reprezinta interesele retelei pe piata romaneasca. Intr-un...
International Advertising Association Romania (IAA Romania) si Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) anunta deschiderea perioadei de inscrieri pentru cea...
13 minute in timpul saptamanii si 17 minute in weekend. Aceasta este durata medie a unui mic dejun pentru romani, arata...
In perioada 14 februarie-4 martie, agentiile de advertising, de PR, full-service, de online si interactive sau agentiile de media se pot...
Semestrul Cannes de la The Alternative School for Creative Thinking, la care se pot face inscrieri pana pe 15 martie 2014,...
Ioana Filip, Group Creative Director la McCann Bucuresti, face parte din juriul festivalului Clio Awards, la Categoria Direct & Engagement. In...
Dupa un 2013 incheiat cu o cifra de afaceri de 18 milioane de euro si o crestere a departamentului de digital...