Philippe Besadoux: deschidem inca 8 magazine anul viitor

<p> Peisajul retaiulului de fashion bucurestean s-a imbogatit recent cu un nou nume prin lansarea brandului MIM Paris. Primele doua magazine MIM au fost deschise in Carrefour Orhideea, cu o suprafata de peste 260 de mp, si in Esplanada – Cora Pantelimon. Philippe Besadoux, CEO al Kenvelo Romania, in portofoliul caruia se afla nou intratul brand francez, ne-a dezvaluit planurile de extindere.</p> <p>  </p> <p> <strong>Ce v-a determinat sa aduceti acest brand in Romania? De ce acum?</strong></p> <p> MIM este un brand destinat femeilor care iubesc moda si cele mai noi tendinte. Are toate  atributele sa fie un brand de succes pe piata romaneasca, este foarte “fashion”, este ieftin si de calitate. Este ceea ce-si doresc romancele.</p> <p>  </p> <p> <strong>Ce inseamna MIM?</strong></p> <p> Gama de produse MIM cuprinde haine, accesorii, lenjerie si incaltaminte adresate in mod special tinerelor cu varste cuprinse intre 18 si 35 de ani. Ceea ce caracterizeaza in primul rand produsele MIM este accesibilitatea preturilor si designul produselor, inspirat din cele mai noi tendinte internationale. Saptamanal, in magazinele MIM ajung produse noi iar la fiecare doua saptamani apar doua noi colectii. Designul vitrinelor este reinnoit la fiecare 3 saptamani.</p> <p>  </p> <p> <strong>La cat se ridica investitia in primul magazin MIM la Bucuresti?</strong></p> <p> Investitia in amenajarea primului magazinului MIM s-a ridicat la 150.000 de euro, la care s-au adaugat 50.000 de euro pentru stocul de marfa. Investitia totala pentru planul de expansiune va fi de aproximativ 2,5 milioane de euro.</p> <p>  </p> <p> <strong>Care estimati ca vor fi vanzarile MIM la Bucuresti? </strong></p> <p> Vanzarile inca din prima luna de functionare a magazinului le estimam la 2500 – 3000 de euro /mp.</p> <p>  </p> <p> <strong>Cate magazine intentionati sa deschideti anul viitor? </strong></p> <p> Planul de dezvoltare vizeaza pentrul anul viitor deschiderea de 8 noi magazine atat in Bucuresti, cat si in orase din tara precum: Cluj, Timisoara, Pitesti. 4 magazine MIM urmeaza sa fie deschise pana de Paste anul viitor si inca 4 pana in septembrie 2014.</p> <p>  </p> <p> <strong>Extra info</strong></p> <p>  </p> <p> Brandul MIM, parte din grupul britanic de fashion retail New Look incepand cu anul 2003, este prezent pe pietele internationale de peste 30 de ani, cu 350 de magazine. Ca filiala independenta a grupului, MIM are centrul operatiunilor la Paris, situandu-se  in top 10 branduri de prêt-a-porter feminin din Franta.</p> <p>  </p> <p> In Romania, actionariatul MIM este reprezentat de Stephane Lahaye, CEO al grupului financiar Lea Finance, si Philippe Besadoux, CEO al Kenvelo Romania.</p> <p>  </p>