Blog

Sumar Biz 211

26 apr. 2011 3 min

Sumar Biz 211

Reading Time: 3 minute

Ultimul numar al revistei Biz (211) face o analiza amanuntita a brandurilor cu cel mai mare impact in mediile sociale din Romania. Top Social Brands este un proiect editorial original Biz aflat la cea de-a treia editie, care lanseaza in fiecare an clasamentul campionilor in social media. Editia din acest an a fost lansata in cadrul evenimentului cu acelasi nume.

Citeste in Biz 211:

Managerii redescopera optimismul
De la conducerea marilor companii din Romania, in urmatorii trei ani se vad cresteri ale veniturilor.

Top Social Brands 2011
Biserica Catolica nu a aprobat spovedania prin iphone. Nu Inca. Insa anul acesta, de ziua mondiala a comunicarii, Papa Benedict al xvi–lea a binecuvantat facebook, twitter si alte retele de socializare. Daca a ajuns pana la Vatican, nu mai exista semne de indoiala fata de amploarea pe care a luat-o fenomenul.

Ghidul Facebook pentru companii
Victoria Beckham a ales numele fetitei pe care o va naste anul acesta. The Practice a intrat in topul agentiilor romanesti nominalizate la SABRE 2011.

Criza din interiorul crizei
Ca si cand actuala criza economica nu ar fi suficienta, unele companii au de luptat in plus cu propriile crize, declansate de dezastre naturale (cutremurul din Japonia), de tulburari politice (revoltele din nordul Africii) sau de problem interne. Cand provocarea este dubla, raspunsul companiilor trebuie sa fie pe masura.

Industria auto prinde aripi
Producatorii de masini Honda Motor Co. si Mitsubishi Motors vor lansa anul viitor doua aeronave cu care cauta sa fure din cota de piata a producatorilor de avioane.

Noua masculinitate publicitara
Dupa ce ani la rand s-a facut tranzitia de la celebrul barbat Marlboro la metrosexualul noului secol, multi s-au grabit sa prevesteasca faptul ca ne apropiem de sfarsitul masculinitatii.

Tintele lui Warren Buffett in Romania
Cand oracolul din Omaha se hotaraste sa cumpere o companie, succesul acesteia este garantat. Strategia lui Warren Buffett este simpla: analizeaza foarte bine piata si investeste doar in companii care pot aduce profit. Despre ce poate face in Romania, in randurile care urmeaza.

Generatia urmatoare de conducatori
Evenimentul “Management 360”, aflat la a doua editie, a scos la iveala noile caracteristici ale capitanilor companiilor si a dezvaluit cum vor trebui sa se adapteze managerii perioadei postrecesiune.

Hezy Ovadia: Crestere de 10% in 2011
Hezy Ovadia, noul presedinte al URBB Romania de la inceputul acestui an, si-a propus continuarea proce su lui de crestere sustinuta a companiei, mentinut pana acum de Shachar Shaine. Pe primul plan sunt in ves titiile.

Ce este clasic va fi pretuit in continuare
De la conducerea celui mai mare grup de comunicare din Romania, Mihaela Nicola indeamna la moderatie si modestie intr-o industrie a orgoliilor.

De la moda eco la profit verde
Pana nu de mult apanajul ecologistilor inraiti, sustenabilitatea devine tot mai mult o unealta prin care directorii executivi sporesc profiturile companiilor.

Antreprenor: Paleta de culori Köber
Lider de piata la zece ani dupa ce fonda prima companie de vopsele cu capital integral privat si primul din industrie care a investit intr-o campanie integrata de promovare, Aurel Köber este unul dintre cei mai discreti antreprenori.

A doua ratacire a publicitatii
Dupa ce televiziunea a schimbat fata publicitatii, internetul impinge agentiile de publicitate tot mai departe de scopul lor real: convingerea clientilor sa cumpere. DE PAUL GARRISON

Absenti nemotivati la motivare?
Daca in timpul crizei financiare un factor motivator pentru angajati era simplul fapt ca aveau un loc de munca, dupa trecerea recesiunii angajatorii vor fi nevoiti sa gandeasca noi politici de motivare.

Inghet salarial in banci
Similar anului 2010, nici primele trei luni ale acestui an nu au adus modificari semnificative in salariile angajatilor din industria bancara. Cu toate acestea, politica de bonusare a fost corelata cu performanta.

Rafinament dulce in hotelurile de lux
Nu poti fi cofetar fara pasiune si spirit creativ. Este o meserie pe care trebuie pur si simplu sa o iubesti. Trebuie sa-ti placa sa te joci cu texturile, aromele si culorile, sa le combini mereu altfel, intr-un mod surprinzator. Nu este o meserie nici sim pla, nici monotona. Fiecare zi aduce o noua provocare si mereu exista ceva de invatat. Sunt gandurile si sentimentele pe care le impartasesc patru dintre cofetarii celor mai prestigioase hoteluri de lux din Bucuresti.

Numarul 209 al revistei Biz este disponibil prin abonament si la vanzare in retelele InMedio, Rautakirja si Relay.

GREEN BIZ FORUM – Evenimentul afacerilor verzi si al companiilor sustenabile. 4 mai, Bucuresti
SOCIAL MEDIA SUMMIT SIBIU – Forumul regional social media, editia a 4-a. 11 mai, Sibiu

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: