fbpx
Analize BizRemote Companii

UPDATE: Companiile care sprijină lupta împotriva crizei coronavirusului22 min

18/03/2020 13 min read

UPDATE: Companiile care sprijină lupta împotriva crizei coronavirusului22 min

Reading Time: 13 minute

Solidaritatea poate fi cel mai bun „medicament” în aceste vremuri de restriște, când este nevoie de tot sprijinul material, moral, financiar pentru a face față amenințării în fața acestui virus. Pentru că spitalele ajung să fie copleșite de numărul mare de bolnavi, pentru că este nevoie de măști de protecție, de materiale biocide, de teste pentru depistarea virusului, orice sumă de bani ajută și poate face diferența într-o situație dificilă.

Update 10

Fundația Deloitte

Fundația Deloitte anunță donația a 100.000 de euro către Societatea de boli infecțioase și HIV-SIDA, pentru a sprijini Institutul Matei Balș și Institutul Național de Sănătate Publică în gestionarea crizei generate de pandemia de COVID-19.

„După consultarea tuturor colegilor, am decis ca, prin intermediul Fundației Deloitte, să ne implicăm și cu sprijin financiar față de cei care se află chiar în prima linie a luptei împotriva COVID-19, respectiv Institutul Matei Balș și Institutul Național de Sănătate Publică”, a spus Alexandru Reff, Country Managing Partner, Deloitte România și Moldova.

Ambasada Republicii Populare Chineze în România

Misiunea diplomatică a donat măști, combinezoane de protecție, dezinfectanți și mănuși pentru spitalele din Capitală.

Top Line

Compania Top Line a donat produse în valoare de 30.000 de euro campaniei Prețuiește Viața, pentru a ajuta autoritățile în lupta contra COVID-19.

Donația constă în produse de igienă personală (șampon, balsam, gel de duș, cremă de mâini, produse pentru îngrijirea mâinilor și picioarelor, pieptene și perii), precum și produse de unică folosință (papuci, prosoape, kimono, cerceafuri de pat), pentru pacienții afectați de epidemie și medicii din spitalele din România.

În plus, Top Line, companie care distribuie produse cosmetice profesionale, aparatură și mobilier pentru saloane de înfrumusețare și clinici medicale, va dona 1% din vânzările online din această perioadă campaniei inițiate de Fundația Prețuiește Viața, inițiată de Andreea Marin.

Taparo

Grupul Taparo, specializat în producţia de mobilier, va pune în funcţiune săptămâna viitoare o linie de producţie de măşti în cadrul companiei Techtex din jud. Bihor, care produce textile tehnice.

„Capacitatea liniei este de 3,5 milioane de măşti lunar pentru prima etapă, urmând ca în cursul lunii aprilie să creştem capacitatea la 10 milioane de măşti/lună”, a spus Ioan Filip, proprietar şi preşedinte al consiliului de administraţie Taparo.

Taparo este unul dintre cele mai mari grupuri din industria de mobilă de pe plan local, fiind controlat de antreprenorul Ioan Filip.

Fundația Vodafone

Fundatia Vodafone Romania se alătură Asociației Cetatea Voluntarilor Arad și susține cu 150.000 de euro Fondul de Urgență creat de Asociatia pentru Relatii Comunitare pentru achiziționarea unui aparat de testare dedicat românilor care se întorc în țară prin vama Nadlac, cât și 5.000 de teste PCR.

De asemenea, Fundația a cumpărat echipament medical pentru Spitalul Marie Curie, constând în 100 de inhalatoare individuale pentru secția de neonatologie, 50 pompe de aer, 5 purificatoare de aer pentru suprafețe mari și 5 mini-inhalatoare.

Answear

ANSWEAR.com s-a folosit de experiența și posibilitățile atelierelor sale și a început fabricarea a 20.000 de măști de protecție pentru a fi donate spitalelor care au cea mai mare nevoie de ele. Materialele folosite sunt certificate, iar angajații ANSWEAR fac tot ce pot pentru a le termina cât mai repede.

Update 9

Bitdefender

Compania va oferi fără costuri soluții de securitate destinate mediului de business tuturor instituțiilor sanitare din lume, ca parte a unui demers de a le sprijini pe durata pandemiei COVID-19.

Instituțiile sanitare de toate dimensiunile, de la cabinete stomatologice și oftalmologice până la spitale regionale de mari dimensiuni, pot solicita acces gratuit la întreg portofoliul de produse vizitând www.bitdefender.com/freehealthcaresecurity. Pentru organizațiile cu peste 1.000 de angajați, Bitdefender pune la dispoziție și un serviciu de administrare a securității IT, astfel încât unitățile să poată beneficia de protecție 24/7 chiar dacă nu au personal de specialitate numeros.

Datele Bitdefender arată că numărul atacurilor informatice periculoase legate de COVID-19 a crescut cu 475% în martie față de luna precedentă și e așteptat să urce de până la cinci ori până la finalul lunii martie comparativ cu februarie. 

Update 8

One United Properties

Compania donează 100.000 de euro pentru achiziționarea de ventilatoare și teste rapide pentru spitalele și cadrele medicale aflate în linia I.

Este totodată un apel către mediul de business românesc de a se implica și a susține sistemul medical, acum când este cea mai mare nevoie de donații pentru dotarea spitalelor și echiparea medicilor în lupta cu acest virus.

„Credem în responsabilitate, solidaritate și acțiune imediată. 22 de ventilatoare și 1.500 de teste pentru diagnosticare rapidă CO-VID 19 au fost achiziționate pentru a oferi spitalelor din București care acționează în prima linie instrumentele necesare în aceste momente dificile. Acesta este doar începutul, pentru că ne-am propus să continuăm să ne implicăm, avem nevoie de un sistem sanitar eficient și rapid pentru a trece cu bine prin această criză și pentru a salva vieți”, a spus Beatrice Dumitrașcu, VP Residential Sales One United Properties.

Update 7

Artmark 

Casa de licitație Artmark va dona 5% din veniturile aferente sesiunilor de licitație organizate în lunile martie și aprilie, pentru achiziționarea urgentă de aparatură medicală performantă și bonificarea personalului medical român suprasolicitat. Astfel, un procent semnificativ din prețul plătit pentru frumusețe – un obiect de artă sau o bijuterie – se varsă de către Artmark, în numele său și al colecționarilor săi, către fondul de solidaritate umană și medicală în fața epidemiei.

Prima donație, care deschide apelul de solidaritate, va fi redirecționată din încasările Licitației de Primăvară, cel mai mare eveniment de artă de patrimoniu din primul trimestru, și din cele ale Licitației de Bijuterii Importante, care totalizează împreună un buget de 2,36 de milioane de euro. Licitațiile vor avea loc săptămâna viitoare, în seriile de marți, 24 martie și joi, 26 martie.

Cris-Tim

Compania a donat către Fundația „Prețuiește Viața” peste 2.800 de bucăți de produse Ready Meal, 5.600 de pachete de mezeluri Cris-Tim cu Eticheta, precum și peste 2.400 de bucăți de produse lactate de la brandul Mugura.

Transporturile produselor către fundație s-au făcut în condiții de siguranță maximă, folosindu-se mașini igienizate speciale, din flota proprie, iar șoferii care au operat aceste transporturi au fost dotați, la rândul lor, cu mănuși și măști de protecție, pe toată durata acțiunii.

Pentru a continua sprijinul Fundației „Prețuiește Viața”, compania încurajează donațiile destinate achiziționării consumabilelor, echipamentelor sau produselor atât de necesare categoriilor vulnerabile de persoane, medicilor, personalului medical din linia întâi sau instituțiilor medicale/de îngrijire a bolnavilor sau a vârstnicilor. 

Donații prin sms: Donație de  2 euro prin SMS la 8825, fără taxă, în rețelele Digi Mobil, Vodafone, Telekom România Mobile, Orange.

Donații prin cont bancar:

Cont in RON: RO29BRDE445SV95792894450

Cont in USD: RO72BRDE445SV95793004450

Cont in EUR: RO63BRDE445SV95793184450

Beneficiar: Fundatia Pretuieste Viata

Banca: BRD Dorobanti

Swift: BRDEROBU

Intuitext

Compania INTUITEXT oferă cadrelor didactice și elevilor din învățământul primar și gimnazial acces gratuit la platformele de învățare și evaluare online pentru clasele primare www.scoalaintuitext.ro și pentru pregătirea la Limba Română și Matematică pentru Evaluarea Naționala clasa a VIII-a, www.examenultau.ro.

Solicitarea de acces va fi trimisă de către toți cei interesați (inspectori, profesori, directori școlari) la adresa de email emarketing [at]  intuitext.ro sau la numărul de telefon 0726.674.119.

Mandachi Hotel&Spa

Antreprenorul Ștefan Mandachi, cunoscut pentru că a lansat protestul #șîeu și pentru că a construit, simbolic, primul metru de autostradă din Moldova, pune gratuit Mandachi Hotel&Spa la dispoziția personalului medical și a voluntarilor care au interacționat cu bolnavi sau suspecți de infectare cu noul coronavirus, la Spitalul Județean Suceava sau în incinta oricăror altor unități spitalicești din orașele și comunele situate în vecinătatea municipiului Suceava.

Atât personalul medical, cât și voluntarii care s-au ocupat de pacienți afectați de COVID-19, precum și polițiștii, jandarmii și cadrele militare care au interacționat cu cetățenii suspectați că ar fi contaminați cu acest virus vor avea nevoie de un spațiu de izolare, pentru a nu-și pune în pericol familiile.

Hotelul va fi pus integral la dispoziția personalului medical, polițienesc și militar care este nevoit să intre în autoizolare, imediat ce se va obține avizul din partea Direcției de Sănătate Publică.

Global Records

Global Records oferă o sponsorizare în valoare de 25.000 de euro pentru spitalele din România și cadrele medicale din prima linie. Donația merge către fundația Dăruiește Viață în strângerea de fonduri pentru achiziționarea de echipamente și aparatură medicală atât de necesare spitalelor din România în contextul actual.

În același timp, Global Records este alături de artiștii și instrumentiștii cu care lucrează și alocă un buget de 100.000 de euro pentru depășirea acestei perioade dificile. 

Update 6

Cramele Recaș

Compania susține lupta împotriva pandemiei COVID-19 prin achiziționarea și donarea a 3 ventilatoare mecanice în valoare totală de 134.908,30 LEI către Spitalul Clinic de Boli Infecțioase și Pneumofiziologie „Victor Babeș” din Timișoara.

„Credem cu tărie că orice contribuție poate face o diferență majoră, dovedindu-ne că în final suntem cu toții reuniți de aceleași forțe: grija și respectul pentru noi și pentru cei din jurul nostru, manifestate prin responsabilitate și solidaritate. Cele mai importante contribuții de acest tip pe care fiecare dintre noi le poate aduce în acest moment implică auto-izolarea, respectarea cu strictețe a igienei mâinilor, precum și informarea din surse oficiale, verificate. #ÎMPREUNĂ suntem mereu mai puternici”, spun oficialii companiei.

Update 5

BRD – Groupe Société Générale

Instituția bancară donează 1,7 milioane lei pentru sectorul medical și 300.000 de lei pentru sectorul cultural independent, pentru susținerea efortului comun împotriva efectelor negative generate de pandemia COVID-19.

BRD donează 1,7 milioane lei Asociației pentru Relații Comunitare și rețelei naționale de Fundații Comunitare pentru a asigura spitalelor echipamente de protecție medicală, teste Covid-19, dezinfectanți și aparatură medicală. Asociația pentru Relații Comunitare și rețeaua de Fundații Comunitare din România sunt parteneri de tradiție ai băncii, implicați în cadrul programului de voluntariat BRD Ziua V, derulat împreună cu angajații băncii, anunță banca, într-un comunicat.

De asemenea, BRD asigură suma de 300.000 de lei, și împreună cu Fundația9, își propune să susțină în perioada următoare sectorul cultural independent. Concret, Fundația9 va oferi în următoarele luni granturi pentru producții culturale și un spațiu virtual în care se pot organiza activități cultural – artistice, pentru a rămâne în legătură cu publicul. Totodată, Fundația9 este în legătură cu alte fundații și finanțatori, pentru a crea o rețea de solidaritate pentru artiști și spații culturale.

„Deschidem această inițiativă și către alți finanțatori din România, pentru a construi o rețea de solidaritate și pentru a identifica împreună soluții în vederea susținerii acestor două sectoare. Orice implicare contează în aceste momente”, a declarat François Bloch, Director General BRD – Groupe Société Générale.

Update 4

Kaufland România și Lidl România

Retailerii donează 100.000 bucăți recoltoare pentru exudat nazal și faringian/ mediu transport viral necesare pentru realizarea testelor de diagnostic molecular ( Real Time PCR), o primă tranșă fiind deja livrată.

Într-un post comun, pe Facebook, cele două companii au spus că „Responsabilitatea începe cu fiecare dintre noi, iar diferența o putem face tot noi, ajutând. Avem o responsabilitate în comunitățile în care ne desfășurăm activitatea și ne-o asumăm în continuare, cu solidaritate.”

Primele 30.000 de recoltoare se află în prezent în depozitele SC Unifarm SA și urmează să fie distribuite direcțiilor de sănătate publică din teritoriu și București.

Victor Costache, Ministrul Sănătății, declară: ”Salutăm gestul companiilor private de a ni se alătura în această perioadă când este nevoie de toate resursele materiale și umane pentru limitarea răspândirii noului coronavirus.”

„Conform dispozițiilor ministrului Sănătății, un număr de 25.000 dintre exudatele primite vor fi distribuite la direcțiile de sănătate publică pentru utilizarea in anchetele epidemiologice demarate, alte 5.000 vor rămâne la Unifarm SA ca stoc strategic”, a declarat Adrian Ionel, director UNIFARM SA.

Update 3

Domestos

Compania Unilever a răspuns apelului Crucii Roșii Române cu o donație de produse de dezinfecție, igienă și igienizare, în valoare de peste 70,000 euro. Donația vine în susținerea campaniei naționale de informare și conștientizare a populației pentru limitarea răspândirii pe teritoriul României a noului COVID-19, realizată în parteneriat cu Guvernul României și cu celelalte instituții ale statului implicate.

Produsele sunt distribuite în tranșe săptămânale. Prima tranșă a conținut 5,000 de bucăți Domestos dezinfectant pe bază de clor, 5,000 de bucăți spray dezinfectant universal și 5,000 de săpunuri Dove. În următoarele 4 săptămâni vor fi donate produse Domestos, în sticle de 0,75l și de 1,25l.

Toate produsele donate sunt distribuite de Crucea Roșie Română către persoanele fără aparținători, aflate în autoizolare sau izolare la domiciliu, în centre de plasament sau cămine pentru bătrâni, precum și familiilor nevoiașe din zonele cele mai expuse la răspândirea virusului COVID-19, precum localitățile de frontieră.

„În această perioadă, suntem cu toții mai conștienți de nevoia unei igiene corespunzătoare și ne bucurăm că, împreună cu Crucea Roșie Română, putem ajuta la menținerea igienei pentru a proteja sănătatea populației. Știm de la medici că prevenția este esențială, așa că spălatul pe mâini și dezinfectarea suprafețelor trebuie să devină un obicei. Acesta este un crez pe care îl promovăm zi de zi prin campania «Domestos susține igiena în școli», prin care construim sau renovăm grupuri sanitare și oferim produse de dezinfecție”, a declarat Camelia Pop, Brand Manager Domestos & Savo Unilever South Central Europe.

Până acum, 20,000 de produse au ajuns la beneficiarii din întreaga țară, iar livrarea tranșelor următoare, însumând 15,000 de produse, va continua până pe 7 aprilie.

„Avem convingerea că, prin promovarea măsurilor corecte de igienă, oamenii vor fi mai atenți și mai responsabili atât cu ei înșiși, cât și cu cei din jurul lor.  Încercăm totodată să oferim, acolo unde este nevoie, și materialele care să ajute să se pună în aplicare măsurile de igienă și de protecție”, a spus Ioan Silviu Lefter, director general al Crucii Roșii Române.

Update 2

AQUA Carpatica

Compania asigură necesarul de apă pentru spitalele de boli infecțioase din toată țara (București, Timișoara, Cluj-Napoca, Târgu Mureș, Craiova, Constanța și Iași), dar și pentru secția de oncopediatrie a spitalului Marie Curie din București.

În plus, a anunțat că donează 50.000 de măști de protecție, 50.000 de mănuși și 50.000 de botoși pentru personalul medical.

Update 1

Social Innovation Solutions

Organizația, alături de Coca-Cola România, susține cu 10.000 de euro și suport de acces la competențe, parteneri și voluntari, ideile de adaptare socială care să permită respectarea izolării sociale,  să ajute comunitatea. Deadline pentru aplicare este 25 martie. Idei care să fie aplicabile imediat, sau inițiate dar cu nevoi de creștere. Pot fi de oriunde din țară. Poate aplica orice organizație, rețea, grupuri civice, grupuri ad-hoc de inițiativă.

Aplică online pe www.futuremakers.ro sau dă de știre despre ce idei faine ai văzut, pe pagina lor de Facebook. 

Update: 

Agricola Bacău

Compania anunță că plafonează prețurile produselor și s-a oferit să finanțeze achiziția de materiale specifice de protecție și realizarea unui laborator performant de analize pentru Spitalul Județean din Bacău.

„Nu putem vorbi de o afectare în mod direct a activității noastre, poate doar de o îngrijorare în rândul oamenilor și, evident, de timp alocat gestionării riscului. Măsurile impuse de autorități sunt juste. Am solicitat companiilor din Grupul Agricola să plafoneze prețurile la toate produsele noastre la prețul mediu al ultimelor trei luni și să facă demersuri către toți distribuitorii și partenerii noștri din retail să aibă aceeași conduită. Achizițiile se derulează normal. Înregistrăm doar mici sincope la achiziția echipamentelor industriale, întârziată de livrările unor componente din China. Unitățile de producție ale Grupului Agricola lucrează în prezent la 110% capacitate”, a declarat Grigore Horoi, președintele grupului Agricola pentru Wall-Street.ro.

Transavia

Compania va asigura pentru Spitalul Județean Alba aparatura necesară pentru efectuarea testelor Covid-19, momentan inexistentă în județ, precum și echipamentele medicale auxiliare: echipamente și măști de protecție, medicamente și alte materiale.

„Astfel, sperăm ca împreună cu autoritățile locale și cu Spitalul Județean Alba să putem oferi tot suportul medical necesar pentru a veni în întâmpinarea posibilelor infectări și gestionarea lor rapidă. Vom achiziționa în regim de urgență toate cele necesare pentru testarea rapidă Covid-19 și vom aloca suplimentar 1 milion de lei pentru echipamente, dezinfectanți, măști”, a spus Ioan Popa, președintele și fondatorul Transavia.

În același timp, Transavia își oferă sprijinul și colaborarea cu autoritățile locale la toate nivelele pentru a oferi siguranță și tot ce este necesar pentru a răspunde acestei provocări de sănătate.

Știrea inițială

OMV Petrom donează 1 milion de euro către Crucea Roșie Română

Fondurile vor fi folosite pentru achiziția de echipamente de testare pentru diagnosticare rapidă COVID19, potrivit site-ului România pozitivă

„În perioade dificile, cum este cea prin care trecem acum, solidaritatea și responsabilitatea sunt cruciale. Când distanța socială devine o măsură preventivă, trebuie să rămânem împreună prin alte mijloace. Iar solidaritatea este unul dintre ele”, a spus Christina Verchere, director general executiv și președinte al Directoratului OMV Petrom.

Mandatul Crucii Roșii Române, în pandemia CODIV-19, este de a asistă persoanele fără aparținători, aflate în autoizolare sau izolare, cu produse alimentare de bază și pachete igienice, conform normelor și standardelor organizatiei în situații de urgență. Un pachet cu alimente de bază cântărește 12 kg, are valoarea de 90 de lei și asigură necesarul de hrană pentru o familie formată din 3 persoane, pe o perioadă de 2 săptămâni. Pachetul cu produse de igienă are valoarea de 60 de lei și conține atât produse de igienă personală cât și produse pentru igienizarea locuințelor.

„Donația OMV Petrom reprezintă o contribuție substanțială pentru sistemul național de sănătate ceea ce va face posibilă creșterea accesului persoanelor posibil infectate cu coronavirus la o testare rapidă. Mulțumim conducerii OMV Petrom pentru implicare și pentru dovada de responsabilitate socială în aceste vremuri dificile pentru țara noastră”, a spus Ioan Silviu Lefter, director general al Crucii Roșii Române.

Pentru persoanele aflate în spații de carantină, Crucea Roșie Română pune la dispoziția personalului calificat al autorităților locale, în limita stocurilor disponibile, materiale de primă necesitate dislocate din depozitele pentru situații de urgență ale organizației: apă, lenjerii, produse de igienă, produse de curățenie, materiale de informare etc.

Profi România

„Avem informația clară că sectiile de anestezie si terapie intensiva (ATI) ale sistemului nostru de sănătate nu au capacitatea, nu sunt pregatite să facă față unui volum atât de mare de pacienți cu nevoie de intubare și de aparate de ventilație”, a spus Pawel Musial, Director general în exercițiu al rețelei PROFI.

Călin Costinaș, Director general adjunct Profi a spus că „Profi a hotărât să aloce 1.000.000 de ron pentru dotarea secțiilor ATI cu astfel de aparate.”

Dorel Săndesc, președintele ATI din România, spune ”dacă vine ca un val, ca un tsunami, va bloca sistemul. Romania dispune de 2.356 de paturi imediat disponibile, din care 1.292 nu au ventilatoare și alte echipamente. Dotarea completă a 1.292 de paturi necesită aproximativ 139.000.000euro”.

Pentru a fi salvat, cineva afectat grav de Coronavirus are nevoie să fie intubat și ventilat timp de două săptămâni.

Banca Transilvania

BT donează 1,4 milioane de lei pentru cumpărarea unor aparate de ventilaţie mecanică, echipamente şi materiale pentru spitale de stat din România. Puteți citi mai multe aici.

Banca Transilvania a mai donat și 39.000 de euro către Beard Brothers, care au achiziționat 1.269 litri de dezinfectant, 2 videolaringoscoape, un ecograf(cardio si pulmonar) și 500 de masti FFp2. Materialele vor fi livrate de mâine în spitalele din Cluj-Napoca.

Mastercard

S-a alăturat inițiativei Asociației Dăruiește Viață de combatere a coronavirusului COVID-19 în România, care a anunțat că toate donațiile primite începând cu data de 11 martie vor fi redirecționate către sprijinirea eforturilor derulate de instituțiile care gestionează criza, pentru consolidarea capacității sistemului medical românesc de prevenire și tratare a pacienților.

Compania va dona 100.000 de euro pentru limitarea efectelor COVID-19 pe plan local, la câteva zile după ce Mastercard a anunțat la nivel global parteneriatul cu Fundația Bill & Melinda Gates și Wellcome, prin care 125 de milioane de dolari vor fi investiți în programul COVID-19 Therapeutics Accelerator pentru identificarea, evaluarea, dezvoltarea și scalarea posibilelor tratamente. Mai multe detalii aici și aici

Avon România

Peste 1,7 tone de produse de igienă personală printre care și săpunuri lichide și geluri de duș vor fi donate de AVON România centrelor de carantină din București, alăturându-se eforturilor mediului de business de limitare a efectelor COVID-19 în România.

De asemenea, compania va contribui și cu o donație în bani pentru achiziția testelor de confirmare a virusului COVID-19, care vor merge către Spitalul Clinic de Boli Infecțioase Sf Parascheva Iași.

Teraplast

Grupul TeraPlast, cel mai mare producător român de materiale de construcții, se implică în lupta cu noul virus COVID-19 și donează 60.000 de lei Spitalului Județean de Urgență din Bistrița, respectiv 25.000 de lei Spitalului Orășenesc Băicoi, pentru a susține eforturile locale de prevenire a răspândirii noului coronavirus.  

Banii alocați de Grupul TeraPlast vor fi folosiți de unitățile medicale pentru achiziționarea de echipamente medicale, medicamente și alte produse necesare pe timpul pandemiei de coronavirus, când resursele sunt foarte importante pentru sistemul public de sănătate.

„Grupul TeraPlast și-a asumat deja rolul de companie care se implică activ în viața societății și are o atitudine responsabilă față de oameni și mediu. Demersul nostru de a dona 85.000 de lei către spitalele din Bistrița și Băicoi este un alt pas pe care îl facem în această direcție. Știm cu toții că sistemul medical este cel mai greu încercat în această perioadă și este important ca fiecare dintre noi să sprijine așa cum poate România în criza declanșată de noul virus COVID-19. Dincolo de această contribuție, Grupul TeraPlast este determinat să își continue activitatea cât mai aproape de parametrii normali, în condițiile date, contribuind astfel la bunăstarea comunităților locale și a economiei naționale”, a declarat Alexandru Stânean, CEO TeraPlast Group.

ARPIM

Asociația Română a Producătorilor Internaționali de Medicamente (ARPIM) se alătură “Campaniei de informare și prevenție CORONAVIRUS”, demarată de Crucea Roșie Română în parteneriat cu Guvernul României, prin donarea sumei de 100.000 RON pentru achiziția de materiale dezinfectante,  sanitare și de igienă.  Aceste materiale vor fi distribuite către instituții publice, spitale și alte instituții sanitare, precum și la populația aflată în nevoie,  cu ajutorul voluntarilor Crucii Roșii Române din cele 47 de filiale din țară ale organizației și în coordonare cu Direcțiile de Sănătate Publică locale.

Electrica Furnizare

Compania donează 433.000 de lei Crucii Roșii, pentru achiziția de măști sanitare.

Măștile de protecție, cât și alte materiale ce pot preveni infecția cu Coronavirus (săpun, dezinfectant de mâini, servețele și alte produse de igienă) vor fi distribuite de Crucea Roșie Română atât instituțiilor publice, centrelor de plasament, căminelor pentru bătrâni, precum și în zonele de aglomerări urbane și la punctele de trecere de frontieră.

”În contextul răspândirii COVID-19 pe teritoriul României, am răspuns la apelul lansat de Crucea Roșie Română și susținem activ această campanie de informare și prevenire, lansată la nivel național. Prin aceste demers, sperăm că vom limita răspândirea acestui virus, reducând rata îmbolnăvirilor în rândul românilor” a declarat Darius Dumitru Meșca, Director General Electrica Furnizare.

Cotnari

Compania Cotnari a donat 50.000 de lei Spitalului de Boli Infecţioase din Iaşi pentru achiziţionarea de echipamente de protecţie. Banii vor fi folosiţi pentru achiziţionarea de echipamente de protecţie, a anunţat managerul spitalului. 

McDonald’s România

Compania asigură mâncarea pentru toți cei din carantină în locurile asigurate de statul român. Daniel Boaje, CEO -ul companiei a spus într-un confirmat într-un post pe Facebook, distribuit de Cristina Bazavan, că „le-am oferit celor de la Ministerul Sănătății sprijinul nostru și suntem în legătură cu DSP-urile din 26 de orașe, pentru a le livra mâncare celor aflați în centrele din carantină.”

 

Credit foto: ID 80988168 © Edgars Sermulis | Dreamstime.com

One Comment
Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *