This is IT!

This is IT!

Cum se transformă învățarea continuă în domeniul IT. 3 tendințe care vor schimba direcția în următorii ani.  De Dan Berteanu În prezent există o mare dezbatere în ceea ce privește învățarea continuă în domeniul IT. În urma Summitului Leading Learning Partners Association (LLPA) care a reunit, la Bordeaux, în perioada 10-13 octombrie, 30 dintre cele mai mari companii de training

Mâine, după facultate

Mâine, după facultate

Studenții de astăzi formează un grup mult mai eterogen decât cei de acum 15 sau 20 de ani, când majoritatea managerilor din firmele din România au trecut prin universități. Și lumea de azi este mai pestriță, mai incertă și mai dificil de interpretat. Cu toate acestea, după mulți ani de experiență și interacțiune cu piața și forța de muncă și

Despre loialitate

Despre loialitate

Acum ceva vreme am fost invitat de un client să am o intervenție într-o conferință pe care o organiza. Conferința era pe teme de marketing și retail. Cum nu mă pricep nici la retail și nici la marketing, am zis să vorbesc despre ceva la care mai am ceva idee și care le-ar putea fi util și am vorbit despre

Cât de importantă este încrederea pentru o echipă?

Cât de importantă este încrederea pentru o echipă?

Când îți dai seama că lipsa încrederii se află la baza multor conflicte de la locul de muncă, îți dai seama și că recâștigarea acesteia poate schimba situația în bine. Ce este încrederea? Disponibilitatea de a te lăsa pe mâna unei persoane, a unei echipe sau a unui proces. Cred că știm cu toții despre ce este vorba, pentru că

Volare a obtinut Locul 1 in cercetarea Best Buy Award

Volare a obtinut Locul 1 in cercetarea Best Buy Award

Cu ocazia unei recente cercetari de piata realizata de organizatia elvetiana ICERTIAS (www.icertias.com) in Romania, consumatorilor li s-a cerut sa indice, in functie de experienta lor, ce marca de hartie igienica ofera cel mai bun raport pret/calitate de pe piata romaneasca. Brand-ul care a primit cele mai multe voturi din partea consumatorilor este Volare. Cercetarea “Best Buy Award” – Romania

Reducerea TVA, intre plus si minus

Reducerea TVA, intre plus si minus

Dupa majorarea TVA la 24% in 2010, evaziunea fiscala a atins cote maxime. Daca se asteapta ca o reducere a cotei de TVA va conduce implicit si la diminuarea fraudei fiscale, aceasta nu este de ajuns. de Ioana Iorgulescu, Senior Manager, Asistenta fiscala si juridica, EY Romania Masurile de reducere a TVA sunt menite sa sustina si sa impulsioneze economia

Cand ati lucrat ultima oara la un raport inutil?

Cand ati lucrat ultima oara la un raport inutil?

de Constantin Stan, Partener Ascendis Process Management Companiile din Romania folosesc adesea resurse financiare si de timp in activitati care nu aduc niciun fel de valoare adaugata afacerii. Lipsa unei culturi a initiativei din organizatiile romanesti sau chiar din unele mutinationale face ca, in multe cazuri, angajatii sa isi pastreze pentru ei ideile de eficientizare sau chiar eliminare a unei anumite activitati

Consumatorul, intre previzibil si surprinzator

Consumatorul, intre previzibil si surprinzator

Preferintele schimbatoare ale consumatorilor pot accelera sau falimenta o afacere. Capacitatea de a sincroniza compania cu nevoile si dorintele consumatorilor a devenit un aspect vital pentru succesul oricarei afaceri. Valorile consumatorilor se diversifica tot mai mult, pe masura ce generarea colaborativa de valoare se extinde la scara mondiala. de Constantin Magdalina, Knowledge Management Senior, EY Romania Pe fondul sincronizarii pietelor

Renuntati la regulile expirate!

Renuntati la regulile expirate!

Daca ati inceput planificarea pentru 2013, ar fi timpul sa schimbati modul in care construiti strategia si bugetele de marketing. Doar asa veti putea readuce cresterea pentru brandul vostru. Majoritatea companiilor isi incep acum planificarea pentru anul 2013, in conditiile in care in ultimul deceniu am trecut dintr-o criza in alta, cea mai rea dintre ele fiind criza economica globala

Nevoia de semnificatie

Nevoia de semnificatie

<p> <strong>Semnificatia muncii ne poate face sa depunem mult mai mult efort in ceea ce facem si sa acordam o importanta mai mica stimulentelor exterioare. </strong><em>Adrian Stanciu Consultant in transformare organizational si Senior Adjunct Lecturer of Management la Maastricht School of Management Romania.</em></p> <p>  </p> <p> Cand facem evaluari de cultura organizationala pentru clientii nostril masuram nu doar ce fel